زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرواز پرنده (Kuş Uçuşu) از نتفلیکس

فصل اول سریال اینترنتی پرواز پرنده با بازی بیرجه آکالای بسیار مورد توجه قرار گرفته بود. زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرواز پرنده (Kuş Uçuşu) نیز مشخص شد.

این سریال توسط یکی از معروف‌ترین شرکت‌های فیلم‌سازی ترکیه به نام Ay Yapim ساخته و در استانبول فیلم‌برداری شده است. دیدگاه‌ها، رویکردها و راه‌های حرکت به سوی هدف اکنون کاملا متفاوت است. نسل جدید می‌خواهد که برای رسیدن به هدف، راه هزار شبه را در یک شب طی کند.

آسلی (با بازی میرای دانر) زن جوان خبرنگاری است که دوست دارد خیلی زود به شهرت و قدرت برسد و جایگاه مجری توانای ترکیه را داشته باشد. اما این راه‌های میانبر، شرایط را برای او دشوار می‌کنند.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرواز پرنده

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرواز پرنده
زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرواز پرنده

فصل 2 سریال Kuş Uçuşu بیست و سوم آذر، از نتفلیکس منتشر خواهد شد. سریال پرواز پرنده به کارگردانی دنیز یورالمازر در سال 2022 ساخته شده و محصول کشور ترکیه است. در این سریال بیرچه آکالای، میرای دانر، ابراهیم چلیککول، بوراک یامانتورک، ایرم ساک، دفنه کایالار و لائورا پست به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال ترکی پرواز پرنده

لاله مجری موفقی است که زندگی کاملی دارد. او با سلیم ازدواج کرده و دو فرزند دارد. لاله برای مدت طولانی به همراه دوستان دانشگاهی خود، کنان و موگه، به عنوان مجری کار می‌کند. کنان مردی خوش تیپ است که در سال‌های دانشگاه با لاله در ارتباط بود.

با وجود اینکه او هنوز لاله را دوست دارد، به زندگی جدیدش احترام گذاشته و به عنوان دوست قابل اعتماد در کنارش فعالیت دارد. موگه یکی دیگر از دوستان نزدیک لاله است. و در همان شبکه‌ای که لاله کار می‌کند، سردبیر است. اگرچه او همیشه می‌خواست مجری موفقی باشد اما مجبور بود در پشت صحنه کار کند.

موگه زیر سایه لاله می‌ماند و به این ترتیب مخفیانه به دوستش حسادت می‌کند. حتی با وجود اینکه لاله، کنان و موگه با هم در شبکه کار می‌کنند، اما با آمدن کارآموزان جدید، زندگی آن‌ها ناگهان تغییر می‌کند. آسلی دختری جوان و جاه طلب است که از دوران کودکی لاله را تحسین کرده و لاله را الگوی خودش می‌داند.

جاه‌طلبی آسلی باعث می‌شود تا برای پذیرش به عنوان کارآموز، دست به هر کاری بزند. با وجود اینکه آسلی یکی از طرفداران قدیمی لاله است، او می‌خواهد استراتژی متفاوتی را برای موفقیت دنبال کند. آسلی به جای اینکه با تلاش زیاد بتواند خود را اثبات کند، روش‌های دیگری را در پیش می‌گیرد.

بازیگران سریال ترکی پرواز پرنده

بازیگران سریال ترکی پرواز پرنده

بیرچه آکالای (Birce Akalay)

بیرجه آکالای شخصیت اصلی سریال، “Lale Kıran” لاله کیران را ایفا می‌کند. وی متولد ۱۹ ژوئن ۱۹۸۴، یک هنرپیشه اهل ترکیه است. آکالای که با بازی در سریال تلویزیونی شمیم عشق در نقش حوا به موفقیت دست یافت، تا به امروز در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مثل عشق سیاه و سفید، تلخ و شیرین، یک دردی دارم و … هنرنمایی کرده است.

میرای دانر (Miray Daner)

میرای دانر کاراکتر “Aslı Tuna” آسلی تونا، یک جوان خبرنگار را ایفا می‌کند. اولین نقش اصلی خود را در سریال تلویزیونی “وقتی زنگ به صدا در می‌آید” بازی کرد. برای بازی نقش برن در سریال “جزر و مد” شهرت یافت. وطنم تویی، یک قطره اشک، احترام و … از دیگر آثار او هستند.

ابراهیم چلیککول (İbrahim Çelikkol)

ابراهیم چلیککول در سریال پرواز پرنده نقش “Kenan Sezgin” کنان سزگین را ایفا کرده است. وی هنرپیشه، مدل، و بازیکن بسکتبال اهل ترکیه، متولد 1982 است. او به مدت چند سال در زمینه مدلینگ به صورت جدی فعالیت داشت تا اینکه کارگردان مشهور ترک عثمان سیناو او را به عنوان نقش اصلی برای سریال خود کشف و وارد عرصه بازیگری کرد. روزگارانی در چوکوروا، خانه تو سرنوشت توست،‌ زوج افسانه‌ای، عشق سیاه و سفید و … از جمله آثار او هستند.

بوراک یامانتورک (Burak Yamantürk)

بوراک یامان ترک متولد ۱۹۸۳، بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. یا استقلال یا مرگ، طوفان درونم، عمق و … از جمله سریال‌هایی هستند که یامان ترک در آن‌ها حضور داشته است.

ایرم ساک (İrem Sak)

ایرم ساک متولد ۹ فوریه ۱۹۸۶، هنرپیشه اهل کشور ترکیه است. این بازیگر که در دوران دبیرستان در چندین نمایش تئاتر شرکت کرده بود، در سال ۲۰۰۸ نقش شخصیت زیتین را در نمایشی به نام Sizinkiler در فرهنگسرای بشیکتاش ایفا کرد. وی در سال ۲۰۲۰ در سریال پرمخاطب چوکور نقش ایفا کرد.

دفنه کایالار (Defne Kayalar)

دفنه کایالار متولد ۱۹۷۵، بازیگر اهل ترکیه است. از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که در آن نقش داشته است می‌توان به جزر و مد، یک چیز دیگر است، با مدیر برنامه‌هایم تماس بگیر و … اشاره کرد.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی پرواز پرنده : 23 آذر 1402

سوالات متداول

ژانر سریال ترکی Kuş Uçuşu چیست؟

درام

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *