زمان پخش و معرفی سریال ترکی قفس طلایی (Altın Kafes) + بازیگران و داستان

سریال ترکی قفس طلایی (Altın Kafes) با بازی آیتاچ ششماز و شیفا نور گل، جدیدترین درام عاشقانه شبکه ATV ترکیه است. اولین تیزر این سریال را در ادامه تماشا کنید.

سناریوی این سریال به تهیه‌کنندگی Arc Film را، رخشان چیعدم اینان (Rahşan Çiğdem İnan) نوشته است. جم آک‌یولداش (Cem Akyoldaş) نیز وظیفه کارگردانی این سریال را که به زودی از شبکه ATV ترکیه پخش خواهد شد، برعهده دارد. به نظر می‌آید که این سریال با داستانی مملوء از خیانت و دروغ، ریتینگ بالایی به دست آورده و توجه مخاطبان را جلب خود کند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

خلاصه داستان سریال ترکی قفس طلایی

خلاصه داستان سریال ترکی قفس طلایی

سریال داستان عاشقانه اونور، وارث خانواده بی اوغلو، یکی از ثروتمندترین خانواده‌های کشور را روایت می‌‌کند. زینب نیز یک معلم ایده آلیست است که در مدرسه این خانواده تدریس می‌کند. او در میانه دنیایی پر از راز و دروغ قرار می‌گیرد. رخشان چیعدم اینان (Rahşan Çiğdem İnan) نویسنده سناریو این سریال عاشقانه است.

زمان پخش سریال ترکی قفس طلایی

روز پخش سریال قفس طلایی : از دوازدهم آذر هر یکشنبه

ساعت پخش سریال قفس طلایی : ساعت 21:30

بیوگرافی بازیگران سریال قفس طلایی

آیتاچ ششماز (Aytaç Şaşmaz)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی قفس طلایی

آیتاچ شاشماز متولد ۴ اوت ۱۹۹۸، بازیگر اهل ترکیه است. او در دانشگاه هالیچ، رشته تئاتر را خوانده و از نوزده سالگی بازیگری را آغاز کرده است. برادر او اسماعیل اگه شاشماز نیز بازیگر است. در اجرای نمایشنامه‌هایی چون اوستا، نصرالدین و جادوگران شکلات، مرگ و نیز حضور داشته است.

در سال ۲۰۲۱، او اولین نقش اصلی خود را در نقش بورا دوروسوز در مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک بازی بخت در مقابل جمره بایسل بازی کرد. آیتاچ با بازی در سریال “بازی بخت” به شهرت رسید. پیش از آن نیز با بازی در سریال‌های قول و حکیم‌اوغلو دیده شده بود.

شیفا نور گل (Şifanur Gül)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی قفس طلایی

شیفانور گل از بازیگران سریال خیاط در 26 نوامبر 1997 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او برای بازی در سریال خیاط، آکیف و تو را یکبار دوست داشتم، شناخته شده است. پرواز پرنده، مخلوق، شانس زندگیم، اتاق قرمز،‌ ظهور سلجوقیان بزرگ، اسم من ملک است و سقف‌های شیشه‌ای، از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها هنرنمایی کرده است.

تیزر سریال ترکی Altın Kafes


سوالات متداول

ژانر سریال قفس طلایی چیست؟

درام، عاشقانه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *