معرفی و زمان پخش سریال عربی آفت سال هفتم با دوبله فارسی از ام بی سی پرشیا

دوبله فارسی سریال عربی Seventh Year Itch محصول 2023 کشور مصر از mbc پخش خواهد شد. برای اطلاع از زمان پخش سریال عربی آفت سال هفتم از این شبکه همراه ما باشید.

پخش سریال عربی آفت سال هفتم از ام بی سی پرشیا از شنبه بیستم آبان ماه آغاز خواهد شد. این سریال محصول کشور مصر است و در سال 2023 به نمایش درآمد. فصل اول این سریال متشکل از 15 قسمت است. آفت سال هفتم mbc در ژانر رمانتیک دراما ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های شبکه ام بی سی پرشیا (MBC Persia)

زمان پخش سریال عربی آفت سال هفتم

زمان پخش سریال عربی آفت سال هفتم
زمان پخش سریال عربی آفت سال هفتم

روز پخش سریال عربی آفت سال هفتم : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال عربی آفت سال هفتم : ساعت 22:00

تکرار سریال عربی آفت سال هفتم : شنبه تا چهارشنبه، ساعت 06:30 و 16:00

خلاصه داستان سریال عربی آفت سال هفتم

آدام و نادین در سال هفتم ازدواجشان، با چالش‌های جدیدی رو به رو می‌شوند. آیا عشق آن‌ها در این شرایط زنده می‌ماند؟ آن‌ها که صاحب دوقلو شده‌اند، در تربیت و پروش آن‌ها دچار سختی شده‌اند. خستگی، کسالت و … عشق آن‌ها را امتحان می‌کند.

Karim El-Shinnawi (کریم الشیناوی) کارگردانی این درام عاشقانه را برعهده دارد و سناریو سریال برعهده Dina Nagm (دینا نجم) بوده است. در این سریال پانزده قسمته، بازیگرانی چون آمنه خلیل (Amina Khalil)، محمد شاهین (Mohamed Shahin) و اسما جلال (Asmaa Galal)، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران سریال عربی آفت سال هفتم

بازیگران سریال عربی آفت سال هفتم

آمنه خلیل (Amina Khalil)

آمنه خلیل بازیگر سینما و تلویزیون مصری است که در اواخر دهه 2010 و اوایل دهه 2020 در جهان عرب به شهرت رسید. حمایت او از حقوق زنان باعث شد تا عنوان سفیر افتخاری صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در مصر به او اعطا شود. خلیل بازیگری را در دانشگاه آمریکایی قاهره خواند و در سال 2009 فارغ التحصیل شد. سپس در موسسه تئاتر و فیلم لی استراسبرگ در شهر نیویورک تحصیل کرد.

نقش‌های او در فیلم‌های Asham (2012)، ختا بادیلا (2015) و Sukkar Mor (2015) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او از ماریون کوتیار به عنوان الهام‌بخش بازیگری خود نام می‌برد. می‌گوید که دوست دارد در یک فیلم اکشن به سبک «لارا کرافت، یا مانند جنیفر لارنس در بازی‌های گرسنگی» نقش اصلی را بازی کند.

محمد شاهین (Mohamed Shahin)

محمد شاهین متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹، بازیگر مصری است که در بسیاری از آثار کمدی از جمله فیلم سیما علی بابا و سریال الکبیر آوی ۴ با همراهی احمد مکی و دنیا سمیر غانم و در سریال بینایی نیز حضور داشته است.

اسما جلال (Asmaa Galal)

اسما جلال متولد ۲۲ می ۱۹۹۵، بازیگر مصری است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد. او در تعدادی از آثار (سریال و فیلم) شرکت کرد و دارای مدرک لیسانس در رشته رسانه است. پدرخوانده، فرار از آن، سایه رئیس جمهور و … ازجمله سریال‌هایی هستند که وی درآن‌ها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *