تریلر انیمه My Hero Academia: You’re Next منتشر شد

استودیو توهو اولین تریلر انیمه My Hero Academia: You’re Next را منتشر کرد و در این تریلر، تاریخ اکران این انیمه نیز اعلام شد.

در مرداد امسال، ساخت انیمه My Hero Academia Movie 4 رسماً تایید و اعلام شد. استودیوی «توهو» به‌تازگی اولین تریلر این انیمه را با نام My Hero Academia: You’re Next منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه My Hero Academia: You’re Next

این تریلر حاوی تصاویری از اتفاقاتی در این انیمه است و در حال حاضر می‌توانید آن را تماشا کنید. انیمه My Hero Academia: You’re Next در تاریخ 2 آگوست 2024 (12 مرداد 1403) منتشر خواهد شد.

قبلاً سه انیمه بلند با نام‌های My Hero Academia: Two Heroes در سال 2018، My Hero Academia: Heroes Rising در سال 2019 و My Hero Academia: World Heroes’ Mission در سال 2021 تولید و منتشر شده بودند. همچنین فصل هفتم انیمه My Hero Academia از تاریخ 4 می 2024 (15 اردیبهشت 1403) شروع خواهد شد.

 

سریال My Hero Academia بر اساس مانگای محبوبی با همین نام اثر «کوهی هوریکوشی» ساخته شد. اولین شماره از مانگا My Hero Academia در سال 2014 منتشر شده بود که همچنان انتشار آن ادامه دارد. همچنین استودیوی «بونز» برای ساخت انیمه My Hero Academia: You’re Next و فصل هفتم انیمه My Hero Academia بازگشته است.

«ماساهیرو موکای» به عنوان کارگردان و «یوسوکه کورودا» به عنوان نویسنده فیلمنامه، برای فصل هفتم انیمه My Hero Academia به کار خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه My Hero Academia: You’re Next چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *