تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire منتشر شد

کمپانی «سونی پیکچرز اینترتیمنت» (Sony Pictures Entertainment)، چندی پیش از تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire رونمایی کرد.

کمپانی «سونی» با انتشار تریلر فیلم جدید Ghostbusters ، اعلام کرد که این فیلم، دنباله‌ای بر Ghostbusters: Afterlife سال 2021 است. فیلم Ghostbusters: Afterlife، داستان شکار ارواح را به منطقه روستایی اوکلاهما برده بود؛ اما در فیلم پنجم این سری، به ریشه اصلی خود، یعنی شهر نیویورک بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire منتشر شد

در تریلر Ghostbusters: Frozen Empire که «سونی» منتشر کرده می‌بینیم که تابستان گرم نیونیورک آرام آرام تبدیل به زمستانی وحشتناک تبدیل شده و سرمایی مرگبار شهر را فرا می‌گیرد. در این فیلم، «پاول راد» به همراه گروهی از به شکارچیان ارواح، در مقابله با دشمن یخی خود قرار می‌گیرند و باید شهر را نجات دهند.

فیلم شکارچیان ارواح: پس از جانشینی، در نوامبر 2021 توسط «جیسون رایتمن»، پسر «آیوان رایتمن» کارگردان اصلی فرانچایز شکارچیان ارواح، کارگردانی شد و این فیلم، دنباله آن است. فیلم پس از جانشینی، با بازی «پاول راد»، «کری کُن»، «فین ولفهارد» و «مکنا گریس» ساخته شد و در قسمت دوم نیز، همان بازیگران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمپانی سونی، با انتشار تریلر فیلم شکارچیان ارواح امپراطوری یخبندان ، نشان داد که این فیلم در تاریخ 29 مارس 2023 (10 فروردین 1403) منتشر خواهد شد. «Gil Kenan»، کارگردان امپراطوری یخ‌زده، این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش با همکاری «جیسون رایتمن» نوشته، کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *