تریلر انیمه Haikyu منتشر شد

تریلر انیمه Haikyu که یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال 2024 است منتشر شد و به نظر می‌رسد که طرفداران این فرانچایز را به وجد خواهد آورد.

انیمه هیاکو را می‌توان به عنوان یکی از برترین انیمه‌های ورزشی تمام دوران معرفی کرد که نویسنده آن «هاروئیچی فوروداته» است. این انیمه که از سال 2014 تا 2020 به نمایش درآمده است، توانست به محبوبیت بی‌سابقه‌ای در میان طرفداران ورزش و انیمه دست یابد و تعداد زیادی از انیمه‌های سینمایی بر مبنای آن ساخته و پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه Haikyu به انتشار رسید

حالا پس از گذشت 3 سال از پایان انیمه، نوبت انتشار اثر سینمایی جدیدی رسیده که دو بخش دارد و با نام هایکیو!! سینمایی: نبرد در تپه زباله‌‌دانی (Haikyu!! Movie: Battle of the Garbage Dump) شناخته می‌شود.

 

داستان این فیلم، درباره «شویو هیناتا»، دانش‌آموز مدرسه متوسطه‌ای است که پس از اینکه مجذوب دیدن بازی والیبال تیم مدرسه دبیرستان «کاراسونو» شده و عاشق والیبال می‌شود. «هیناتا» تحت تاثیر بازیکن حمله والیبابی که با وجود قد کوتاهش، گزارشگر مسابقه لقب «غول کوچک» را می‌دهد می‌شود.

هرچند، «هیناتا» تازه کار به نظر می‌رسد؛ اما او فراتر از یک بازیکن حرفه‌ای والیبال است. در این تریلر، شاهد بازگشت «هیناتا» و هم‌تیمی‌هایش برای شرکت در یک مسابقه جدید هستیم که چالش‌های فراوانی را به همراه دارند. این مسابقات والیبالی، با سکانس‌های هیجان‌انگیز و غیرمنتظره‌ای همراه هستند. بخش اول از انیمه سینمایی Haikyu!! Movie: Battle of the Garbage Dump در تاریخ 15 فوریه 2024 (26 بهمن 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمه سینمایی Haikyu چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *