تاریخ اکران فیلم The Bride اعلام شد

شرکت «برادران وارنر» امروز اعلام کرد که فیلم The Bride به کارگردانی «مگی جیلنهال»، به طور رسمی در تاریخ 3 اکتبر 2025 در سینماها اکران خواهد شد.

«مگی جیلنهال» علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم بر گرفته از اثر عروس فرانکشتاین را نیز بر عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی همچون «کریستین بیل»، «جسی باکلی» و «پیتر سارسگارد» در کنار «آنت بنینگ» و «پنلوپه کروز» حضور دارند. همچنین، «اما تیلینگر کوسکوف»، «تالیا کلاینهندلر» و «اوسنات هندلزمن کرن» نیز در بخش تهیه‌کنندگی این فیلم نقش داشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم The Bride مشخص شد

در داستان فیلم، «فرانکشتاین» به شیکاگو در دهه 1930 سفر می‌کند تا از «دکتر یوفرونیوس» کمک بگیرد تا یک همراه برای او مهیا کند. آنها با کمک روح یک زن جوانی که به قتل رسیده، عروسی را زنده می‌کنند؛ اما این عروس به طرزی خارق‌العاده‌ای متفاوت بود که باعث بروز اتفاقات عاشقانه، درگیری با پلیس و یک جنبش اجتماعی وحشیانه می‌شود.

فیلم The Bride!

«مگی جیلنهال» یک استعداد چندجانبه در هالیوود است و در پروژه‌هایی مانند شوالیه تاریکی به عنوان بازیگر و در دختر گمشده (2021) به عنوان کارگردان حضور داشته است. دختر گمشده فیلم بسیار تأثیرگذاری بود که به آن امتیاز 9 از 10 داده شد.

شرکت «وارنر» تغییرات برنامه‌های خود را اعلام کرده است. این تغییرات شامل تاریخ اکران یک فیلم بدون عنوانی به کارگردانی «پل توماس اندرسون» در تاریخ 8 آگوست 2025 و تأخیر چهار ماهه فیلم Alto Knights که اکران آن در 21 مارس 2025 برنامه‌ریزی شده بود، می‌شود.

همچنین، فیلم Batman – Part II نیز تحت تأثیر تغییرات بزرگی قرار گرفته و تاریخ اکران آن از اکتبر 2025 به اکتبر 2026 تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Bride! چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *