فیلمبرداری سریال Suits: LA از ماه آینده آغاز خواهد شد

چندی پیش اعلام شد که فیلمبرداری سریال Suits: LA در ماه آینده آغاز ‌می‌شود و به مراحل تولید می‌رود. این موضوع برای طرفداران آن، خبری خوشحال کننده است.

«لکس اسکات دیویس» یکی از بازیگران اصلی، در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال آماده شده است و آن‌ها در ماه آینده شروع به فیلمبرداری خواهند کرد. او گفت که قسمت آزمایشی با موفقیت طی شود. از سوی دیگر، «لکس» درباره حضور بازیگران سریال اصلی در این اسپین آف نیز صحبت کرد و گفت که این امر امکان‌پذیر است و خودش برای این اتفاق اشتیاق زیادی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Suits: LA

سریال Suits: LA درمورد یک دادستان سابق فدرال به نام «تد بلک» با بازی «استفن امل» است که پرونده‌های مشتریان قدرتمند لس آنجلس را برعهده می‌گیرد و با کمک دوستش، «استوآرت لین»، شرکت حقوقی Black Lane Law را تاسیس می‌کند. این شرکت در حوزه قوانین کیفری و سرگرمی تخصص دارد.

سریال Suits: LA

در حالی که شرکت دچار یک بحران می‌شود، «تد» باید به عنوان رییس شرکت از آن محافظت کند و وفاداری افرادش را داشته باشد. همچنین، وقایعی که او را به رها کردن زندگی قبلی‌اش وادار کرده بودند، دوباره به سراغش می‌آیند.

این سریال توسط «آرون کورش» ساخته خواهد شد؛ «استفن امل» و «لکس اسکات دیویس» بازیگران آن هستند و تاریخ انتشارش هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Suits: LA چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *