عنوان رسمی فیلم ونوم 3 مشخص شد

فیلم ونوم 3 سرانجام عنوان Venom: The Last Dance (ونوم: آخرین رقص) را دریافت کرده است و همچنین تاریخ اکران جدید آن نیز اعلام شد. عنوان جدید می‌تواند به تمام شدن این سه گانه با قسمت سوم اشاره داشته باشد.

«سونی» همچنین تاریخ انتشار فیلم را از 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) به 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) تغییر داده است. جزئیات داستان هنوز مشخص نیست، اما «تام هاردی» در نقش «ادی براک» به فیلم بازگشته و «جونو تمپل»، «چیوتل ایجیوفور» و «کلارک باکو» نیز در فیلم حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عنوان رسمی فیلم ونوم 3

«کلی مارسل» در این پروژه به عنوان کارگردان حضور دارد. او همچنین فیلمنامه را براساس داستانی که به همراه «هاردی» توسعه داده، نوشته است. «مت تولماش»، «ایمی پاسکال»، «هاچ پارکر»، «مارسل» و «هاردی» در حال تولید این فیلم هستند.

فیلم ونوم 3

دو قسمت اول، فیلم ونوم ساخته «روبن فلیشر» در سال 2018 و نسخه دوم بگذارید کارنیج بیاید که توسط «اندی سرکیس» کارگردانی شده، در باکس آفیس 1.3 میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند.

«سونی» ابتدا در نمایش سینمایی CinemaCon در آوریل 2022 اعلام کرد که فیلم سوم در حال توسعه است. این پروژه، اولین حضور ونوم از زمان ظاهر شدن در صحنه بعد تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در سال 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عنوان قسمت سوم ونوم چیست؟ آیا از طرفداران سری فیلم‌های Venom هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *