فوری : بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه [+زمان بازپخش]

به تازگی اخباری در مورد باز پخش سریال محبوب مادرانه در رسانه ها پخش شده که قرار است به بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه بپردازیم.

سریال مادرانه محصول سال 1392 و بـه کارگردانی جواد افشار ساخته شده اسـت. سریال مادرانه برای نخستین بار در ماه رمضان 92 از شبکه سوم سیما بـه پخش رسید، موضوع این سریال خانوادگی-اجتماعی اسـت و داستان بخشی از زندگی یک پدر را نشان میدهد کـه فاصله زیادی با دخترش پیدا کرده اسـت. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید. این سریال بسیار معروف بوده که کاربران زیادی به دنبال اسامی بازیگران سریال مادرانه هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه
بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه

این سریال در 30 قسمت 35 دقیقه ای و بـه تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده اسـت. و قرار اسـت در روزهای آینده از شبکه آی فیلم باز پخش شود. نام نقش آفرینان سریال مادرانه شامل بازیگران معروف می‌باشد مانند مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، هستی مهدوی‌فر، عباس غزالی، شهین تسلیمی، داریوش سلیمی، حمیدرضا هدایتی، شهربانو موسوی و نوید پورفرج بـه ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی بازیگران سریال مادرانه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *