اقدام جالب جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار [+جزئیات]

جیمز کامرون فاش کرد بخش‌هایی از فیلم سوم و چهارم را هم فیلمبرداری کرده است. اقدام جالب جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار از زبان خودش بسیار جالب بود.

در حالی که قسمت دوم آواتار در سراسر جهان با فروش انفجاری پیش می‌رود، اقدام جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار بسیار جالب بود. او در مصاحبه‌ای گفته است، سکانس‌هایی از فیلم سوم و چهارم را هم فیلمبرداری کرده است تا بازیگران کم سن و سال که در سن بلوغ هستند، ناگهان در فیلم‌های بعدی بزرگ نشوند و روند زمانی داستان به هم نریزد.

اقدام جالب جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار

اقدام جالب جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار
اقدام جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار

در فیلم آواتار: راه آب بچه‌ای به نام توک با بازی ترینیتنی جی لی بلیس وقت فیلمبرداری ۷ ساله بود و حالا ۱۳ سال دارد و اسپایدر دیگر بچه فیلم هم که جک چمپیون نقش وی را بازی کرده آن موقع ۱۲ ساله بود و حالا ۱۸ ساله است. وی گفته از آنجا که چمپیون مثل علف قد می‌کشید صحنه‌های مربوط به این دو را هم‌زمان برای فیلم‌های دوم و سوم و چهارم هم گرفته است.

کامرون گفت از سریال موجودات عجیب درس گرفته که در ادامه خود در فصل‌های بعدی با رشد بازیگران نوجوانش روبه‌رو شده و حالا مردی ۲۷ ساله هنوز باید نقش نوجوان دبیرستانی را ایفا کند.

اقدام جالب جیمز کامرون برای فیلم های بعدی آواتار

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *