زمان پخش کنسرت بی تی اس در لاس وگاس از شبکه جم لایف

زمان پخش کنسرت بی تی اس (BTS) در لاس وگاس از شبکه جم لایف برای علاقه‌مندان این گروه موزیک کره ای در ادامه نوشتار مشخص شده است.

زمان پخش کنسرت بی تی اس در لاس وگاس

بی تی اس در لاس وگاس جم لایف

کنسرت بی تی اس در لاس وگاس : جمعه ها ساعت 14:00

تکرار: 20:00، 02:00، 08:00 از شبکه جم لایف

زمان پخش کنسرت بی تی اس
بی تی اس در لاس وگاس جم لایف

بی‌تی‌اِس (به انگلیسی: BTS، به کره‌ای: 방탄소년단) که با نام بَنگتَن بویز (به انگلیسی: Bangtan Boys) (Bangtan Sonyeondan) نیز شناخته می‌شود، گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کره جنوبی است.

تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. اعضای گروه: جین، شوگا، جی-هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک — در ترانه‌سرایی و تهیهٔ بسیاری از آثار خود مشارکت دارند.

بی‌تی‌اس در ابتدا به‌عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را پوشش داد. متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است.

بی‌تی‌اس پس از آغاز به کار و انتشار آلبوم تک‌آهنگ خیلی خفن برای مدرسه در سال ۲۰۱۳، نخستین آلبوم استودیویی کره‌ای‌زبان خود را با عنوان تاریک و وحشی و نخستین آلبوم استودیویی ژاپنی‌زبان بیدار شو را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال های جم تی وی + [زمان پخش و لیست بهترین سریال های ترکی]

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2022

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *