زمان پخش سریال ترکی گل جمال + [بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal]

زمان پخش سریال ترکی گل جمال از شبکه فاکس ترکیه مشخص شده است؟ بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal با بازی ملیس سزن و مورات اونالمیش را در ادامه بخوانید.

زمان پخش سریال ترکی گل جمال

ادا تزجان روی صندلی فیلمنامه نویس سریال Gülcemal که توسط MF Production تولید می‌شود، می نشیند. از بازیگران سریال Gülcemal مورات اونالمیش، ملیس سزن و سرکان چای اوغلو خواهند بود. سریال Gülcemal در مورد داستان های جالب گل جمال و خواهر و برادرهایش ساکن بولو خواهد بود.

تاریخ انتشار سریال Gülcemal : هفدهم فروردین 1402

روز پخش سریال گل جمال : هر پنجشنبه

ساعت پخش سریال گلجمال : ساعت 21:30

زمان پخش سریال Gülcemal :

سریال گل جمال با بازی مورات اونالمیش، ملیس سزن، آیدا آکسل و … از هفدهم فروردین، پنجشنبه‌ها ساعت 21:30 از کانال فاکس ترکیه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

زمان پخش سریال ترکی گلجمال با دوبله فارسی از شبکه جم تی وی (Gülcemal)

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal

مورات اونالمیش در نقش گل جمال (Murat Ünalmış)

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal
زمان پخش سریال Gülcemal

مورات اونالمیش که نقش اول را در میان بازیگران گلجمال بازی می‌کند، در 23 آوریل 1981 در قیصری به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه مرمره است. پس از تحصیلات دانشگاهی، در آکادمی استانبول به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت.

این بازیگر که کار بازیگری خود را با حیات باغلاری آغاز کرد، 187 سانتی متر قد و 84 کیلوگرم وزن دارد. در نهایت برخی از آثار مورات اونالمیش که در سریال روزی روزگاری چوکوروا نقش اول را برعهده داشت به شرح زیر است: دلی گونول، سودا کوشون وینگ، سبدالباهیر 32 ساعت، زندگی در انکار، باد، شهر.

بهترین سریال های شبیه سریال روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Çukurova)

ملیس سزن در نقش دوا (Melis Sezen)

بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال
روز و ساعت پخش سریال گل جمال

ملیس سزن (انگلیسی: Melis Sezen؛ زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۹۷) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به بی‌صداقت اشاره کرد.

سزن اولین حضور تلویزیونی خود را با سریال جوانان Hayat Bazen Tatlıdır انجام داد و بعداً برای بازیگری در Siyah İnci انتخاب شد. او اولین نقش اصلی خود را در Leke داشت و پس از آن در Sevgili Geçmiş در نقش اصلی ظاهر شد. سزن به غیر از حرفه تلویزیونی خود در چندین فیلم ظاهر شده است. اولین تجربه بزرگ سینمایی او در سال 2018 با بازی در فیلم Bizim İçin Şampiyon به دست آورد.

زمان پخش سریال ترکی گل جمال

 روز و ساعت پخش سریال گل جمال

تاریخ انتشار سریال Gülcemal : هفدهم فروردین 1402

روز پخش سریال گل جمال : هر پنجشنبه

ساعت پخش سریال گلجمال : ساعت 21:30

قسمت 13 آخرین قسمت این سریال است.

بیشتر بخوانید: 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *