تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مشخص شد !

Aquaman and the Lost Kingdom یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 دی سی می‌باشد که بلاخره تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مشخص شد.

پس از اینکه یک تاریخ غیر رسمی از تاریخ اکران Aquaman 2 شایعه شده بود، بامداد امروز به صورت رسمی تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2 مشخص شد. تاریخ اکران فیلم سینمایی آکوامن در 20 دسامبر 2023 یا همان 29 آذر می‌باشد.

تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

این فیلم، دنباله‌ی فیلم آکوامن است که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۴ دی ۱۴۰۲) منتشر شود و حالا طبق برنامه‌ی جدید کمپانی دی‌سی، پنج روز زودتر یعنی در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۹ آذر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

تاریخ عرضه این فیلم ابرقهرمانی با فیلم The Color Purple تعویض شده و حالا این درام موزیکال اقتباسی در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۴ دی ۱۴۰۲) اکران می‌شود. با این احتساب آکوامن ۲ پس از «شزم ۲»، «فلش» و «بلو بیتل»، چهارمین فیلم استودیوی دی‌سی خواهد بود که امسال در سینماها اکران می‌شود و پرونده‌ی دنیای اسنایدر در دی سی کاملاً بسته می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم آکوامن را ببینید:

تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom
تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2

تاریخ اکران Aquaman 2

آکوامن و پادشاهی گمشدهT یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی می‌باشد که بر اساس شخصیت آکوامن از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیوی دی سی، شرکت سافران، و تولیدات اتمی مانستر تولید شده و توسط برادران وارنر پیکچرز برای توزیع تنظیم شده است، دنباله‌ای بر آکوامن (2018) و پانزدهمین و آخرین قسمت از دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) می‌باشد.

این فیلم توسط جیمز وان بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک کارگردانی شده است و جیسون موموآ در نقش آرتور کوری یا همان آکوامن، در کنار امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تموئرا موریسون و نیکول کیدمن ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *