بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal) + [زمان پخش از جم تی وی]

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال جذاب ترکی از شبکه جم تی وی (دوبله فارسی) مطلع شوید.

اسامی بازیگران سریال گلجمال : بازیگرانی چون مورات اونالمیش، ملیس سزن و آیدا آکسل در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. گلجمال، داستان انتقام یک مادر و پسر را روایت می‌کند که در نهایت به شور عشق در زندگی گلجمال و دوا منتهی خواهد شد. ادا تزجان روی صندلی فیلمنامه نویس سریال Gülcemal که توسط MF Production تولید می‌شود، می‌نشیند.

  • نام ترکی: Gülcemal
  • ستارگان: مورات اونالمیش، ملیس سزن، آیدا آکسل
  • ژانر: درام
  • پخش از: کانال فاکس
  • روز پخش: پنجشنبه‌ها
  • ساعت: ۲۱:۳۰
  • زبان: ترکی
  • محصول: ترکیه

زمان پخش سریال ترکی گلجمال از جم تی وی با دوبله فارسی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال

مورات اونالمیش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال
اسامی بازیگران سریال گلجمال

مورات اونالمیش (Murat Ünalmış) که نقش اول را در میان بازیگران گلجمال بازی می‌کند، در 23 آوریل 1981 در قیصری به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه مرمره است. پس از تحصیلات دانشگاهی، در آکادمی استانبول به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت.

این بازیگر که کار بازیگری خود را با حیات باغلاری آغاز کرد، 187 سانتی متر قد و 84 کیلوگرم وزن دارد. در نهایت برخی از آثار مورات اونالمیش که در سریال روزی روزگاری چوکوروا نقش اول را برعهده داشت به شرح زیر است: دلی گونول، سودا کوشون وینگ، سبدالباهیر 32 ساعت، زندگی در انکار، باد، شهر.

بهترین سریال‌های شبیه سریال روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Çukurova)

ملیس سزن

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال

ملیس سزن (انگلیسی: Melis Sezen؛ زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۹۷) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از سریال‌ها و فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به بی‌صداقت، برای ما قهرمان، خانه روباه، معجزه 2، زندگی گاهی شیرین است، لکه، مروارید سیاه و … اشاره کرد.

سزن اولین حضور تلویزیونی خود را با سریال جوانان Hayat Bazen Tatlıdır انجام داد و بعداً برای بازیگری در Siyah İnci انتخاب شد. او اولین نقش اصلی خود را در Leke داشت و پس از آن در Sevgili Geçmiş در نقش اصلی ظاهر شد. سزن به غیر از حرفه تلویزیونی خود در چندین فیلم ظاهر شده است. اولین تجربه بزرگ سینمایی او در سال 2018 با بازی در فیلم Bizim İçin Şampiyon به دست آورد.

آیدا آکسل

بازیگران سریال ترکی گلجمال
بازیگران سریال ترکی گلجمال

آیدا آکسل (به ترکی استانبولی: Ayda Aksel‎؛ زادهٔ ۳۱ اکتبر ۱۹۶۲) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۸۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به امتحان، هرجایی و بابا اشاره کرد.

سما کچیک در نقش ظفر (Sema Keçik)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال

Sema Keçik (زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۶۵، آغری) یک بازیگر تئاتر، سریال تلویزیونی و سینما اهل ترکیه است. وی در 13 مهر 1344 در آغری دیادین به دنیا آمد. او فارغ التحصیل هنرستان دولتی دانشگاه معمار سینان، گروه بازیگری است.

او با آریان منوچکین در تئاتر سولیل پاریس، در کمدیا دلآرت و ماسک بالی کار کرد. او در کارگاه های آموزشی رقص‌های G. Venu “Kathali” و Mirmala “Nohiniyattam” در Irinjalakuda، هند نیز شرکت کرده است

او بازیگری در تلویزیون را از سال 2009 آغاز کرد و در سریال تلویزیونی اگر من یک ابر بودم در نقش Düriye Bulut بازی کرد. اتاق قرمز، تازه عروس و عشق دوباره از جمله سریال‌های او هستند.

دانلود سریال اتاق قرمز و تازه عروس با دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار

صمد کاعان کویوجو در نقش مرت (Samet Kaan Kuyucu)

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal
بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal

بازیگر سینما و تلویزیون، در سال 1995 در غازیانتپ به دنیا آمد. او از دپارتمان کنسرواتوار دانشگاه Hacettepe آنکارا فارغ التحصیل شد. اولین بار در سال 2018 در سریال تلویزیونی Collision ظاهر شد.

صمد کاعان در سریال های تلویزیونی دیگری مانند Aşk Tesadüfleri Sever 2 در سال 2020، Aşk 101 در سال 2020، خانه دانشجو در سال 2021، Ah Where, Judgment در سال 2022 بازی کرد. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، نقش بوراک در سریال قضاوت بود. بوراک یک قاتل سریالی بود که در نهایت کشته می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

نقد سریال ترکی قضاوت

ایلای ارکوک در نقش گل اندام (İlay Erkök)

بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal
بیوگرافی بازیگران سریال Gülcemal

ایلای ارکوک (انگلیسی: İlay Erkök؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۳) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به هرجایی (تردید)، در انتظار آفتاب و عشق از روی لجبازی اشاره کرد.

دانلود سریال ترکی تردید با دوبله فارسی

آتیلا شندیل در نقش خلیل ابراهیم (Atilla Şendil)

بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال

او در سال 1963 در اسکی شهیر به دنیا آمد. شندیل در سال 1987 از گروه تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه معمار سنان فارغ التحصیل شد. در همان سال به عنوان هنرمند دائمی در اداره کل تئاترهای دولتی ترابزون مشغول به کار شد.

او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر دانشگاه هالیچ در سال 2016-2017 به پایان رساند. آتیلا به عنوان مدیر تئاتر دولتی استانبول برای فصل تئاتر 2018 -2019 خدمت کرد. آخرین سریالی که این بازیگر ترک در آن حضور داشت، سریال آپارتمان بی‌گناهان بود که نقش پدر اینجی را بازی کرده بود.

بررسی و نقد سریال آپارتمان بی‌گناهان

بیشتر بخوانید:


One thought on “بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal) + [زمان پخش از جم تی وی]

  1. فقط موندم تو اینکه چرا عوامل سازنده این نوع سریال ها همش اصرار دارند حماقت خیانت دروغ و فریب را به بیننده القا کنند! نمونه “گلجمال با با سابقه و گذشته ای که دارد قاعدتا باید آدمی خودساخته و زیرک باشه و همه چیز را زیر نظر داشته باشه برعکس آنقدر احمقه که حتی از داخل خانه اش خبر نداره همه افراد اون ساختمان دارند بهش خیانت میکنند حتی وفا!!یه مفتخور واسه گل اندام آوره بعنوان شوهر مفت میخوره مفت می….نه خیانت میکنه جاسوسی میکنه آنوقت گلجمال از هیچی خبر نداره! بقیه دیگه بماند آدم تهوع میگیره!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *