رکورد فروش باورنکردنی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

رکورد فروش باورنکردنی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse جنجال به پا کرد. در ادامه به باکس آفیس Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌پردازیم.

Spider-Man: Across the Spider-Verse پیش از این توانسته بود در آخرین آخر هفته اکران خود موفق به شکست فروش باکس آفیس تاریخ یک بمب اخیر DC شود. این انیمیشن ابرقهرمانی با بازی Shameik Moore، Hailee Steinfeld و Jason Schwartzman در 2 ژوئن اکران شد و دنباله فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال 2018 می‌باشد.

این فیلم با استقبال گسترده منتقدان روبرو شده است و بسیاری آن را برتر از نسخه قبلی خود می دانند و عملکرد خوبی در گیشه داشته است. در ادامه همراه ما بمانید تا به فروش انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بپردازیم.

رکورد فروش باورنکردنی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

رکورد فروش باورنکردنی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse
باکس آفیس Spider-Man: Across the Spider-Verse

برای مثال، Spider-Man: Across the Spider-Verse قبلاً Shazam Fury of the Gods را پشت سر گذاشته است، اولین فیلم امسال دی سی که نتوانست انتظارات را برآورده کند. این فیلم به یک بمب بزرگ باکس آفیس تبدیل شد و تنها 57.6 میلیون دلار فروش داخلی داشت.

این با موفقیتی که Spider-Man: Across the Spider-Verse از آن لذت می برد بسیار فاصله دارد، باکس آفیس موجو این انیمیشن را با فروش 208.6 میلیون دلاری در سراسر جهان از زمان اکران خود فهرست کرده است و به راحتی کل باکس آفیس جهانی Shazam Fury of the Gods را شکست داده است.

دی سی همچنان در گیشه با مشکل مواجه است. Shazam Fury of the Gods چهارمین فیلم متوالی در DCEU سابق است که ضرر می کند و نشانه نگران کننده ای برای این برند است. این فشار زیادی را بر فیلم پرفروش تابستانی آینده فلش وارد می‌کند، که DC باید برای شروع موفقیت‌آمیز DC Universe آینده جیمز گان، موفقیت‌آمیز باشد.

فروش انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

در همین حال، برند Spider-Man به عملکرد تحسین برانگیز خود در هر دو بخش انیمیشن و لایو اکشن ادامه می دهد. موفقیت فعلی Spider-Man: Across the Spider-Verse احتمالاً دنباله آن از مجموع فروش جهانی فیلم اول که 384.3 میلیون دلار بود، فراتر خواهد رفت.

این یک خبر عالی برای ملکی است که در سال های اخیر به رشد خود ادامه داده است، و همانطور که تام هالند اخیراً ملاقات های Spider-Man 4 را در مورد تکرار شخصیت خود در MCU تأیید کرد، هر دو فیلم لایو اکشن و انیمیشن مرد عنکبوتی هیچ نشانه ای از کند شدن ندارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *