زمان پخش دوبله فارسی سریال ترکی شربت زغال اخته از جم سریز و جم ریور + بازپخش

به تازگی دوبله فارسی سریال پرطرفدار Kızılcık Şerbeti با بازی سیلا پخش می‌شود. برای اطلاع از زمان پخش شربت زغال اخته از جم ریور و سریز همراه ما باشید.

سریال ترکی شربت زغال اخته اثری عاشقانه و درام است که اولین بار در اکتبر 2022 روی آنتن شبکه Show TV رفت. نویسندگان این سریال زینب گور (Zeynep Gür) و ملیس سیولک (Melis Civelek) هستند و کمپانی Gold Film تولید آن را برعهده دارد.

این سریال بر اساس یک داستان واقعی روایت شده و در دسته سریال‌هایی با موضوع ازدواج اجباری قرار می‌گیرد. باریش کیلیچ، اوریم آلاسیا، سیلا ترک‌اوغلو، سیبل تاشچی‌اوغلو، مژده اوزمان، دوگوکان گونگور و ستار تانری اوگن بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی شربت زغال اخته

دانلود قسمت 1 تا 65 سریال ترکی شربت زغال اخته با دوبله فارسی

زمان پخش شربت زغال اخته از جم

زمان پخش شربت زغال اخته
زمان پخش شربت زغال اخته از جم

در این سریال بازیگرانی چون سیلا تورک‌اوغلو (Sıla Türkoğlu)، باریش کیلیچ (Barış Kılıç) و اوریم آلاسیا (Evrim Alasya) به ایفای نقش می‌پردازند. داستان سریال ترکی شربت زغال اخته درباره زوجی با خانواده‌هایی کاملا متفاوت است که باور دارند به واسطه عشقشان می‌توانند از سختی‌های زندگی عبور کنند.

ماجرا از این قرار است که کیویلجیم خانم پس از جدایی از همسرش، هر دو دخترش را به تنهایی بزرگ کرده و حالا دختر بزرگش با پسر یک خانواده مذهبی و محافظه‌کار ازدواج کرده است. از آنجایی که کیویلجیم خانم خودش زنی باسواد، واقع‌گرا و مدرن است، با این وصلت موافقت نیست.

معرفی بازیگران اصلی سریال

باریش کیلیچ بازیگر ترک است که از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌. از فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سیب ممنوعه، نبرد گل‌ها و شربت زغال اخته اشاره کرد.

مژده اوریم آلاسیا متولد ۲ اوت ۱۹۷۹، بازیگر اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در سریال دختران آفتاب، اتاق قرمز و شربت زغال اخته شناخته می‌شود.

سیلا ترک‌اوغلو به ترکی استانبولی “Sıla Türkoğlu‎” متولد ۱۸ آوریل ۱۹۹۹ در ازمیر، بازیگر اهل ترکیه است. سیلا بازیگری را با بازی در سریال تلویزیونی گریه نکن مادر (Ağlama Anne) در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۹ در سریال سوگند نقش سونا و در سریال امانت در نقش سحر بازی کرد که پخش آن از ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ از شبکه 7 آغاز شد.

کاراکترهای این سریال

  • باریش کیلیچ – عمر اونال: برادر عبدالله، برادر دوقلوی بکیر پدر خوانده و عموی متهان، و عموی مصطفی، نورسما فاتح، همسر سابق لمان، همسر کیویلجیم.
  • اوریم آلاسیا – کیویلجم ارسلان: دختر سونمز، خواهر بزرگتر آلِو، همسر سابق کایهان، مادر دوعا و چیمن، همسر عمر
  • سیلا ترک اوغلو – دوعا کورکماز: نوه سونمز، همسر فاتح، خواهر بزرگتر چیمن، دختر کیویلجیم و کایهان، خواهرزاده آلِو، عروس عبدالله و پمبه.
  • دوغوکان گونگور – فاتح اونال: پسر عبدالله و پمبه، همسر دوعا، برادرزاده عمر و بکیر، داماد کیویلجیم و کایهان، برادر مصطفی و نورسما.

زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم سریز

روز پخش شربت زغال اخته جم سریز : روزهای زوج

ساعت پخش شربت زغال اخته جم سریز : ساعت ۲۳:۰۰

تکرار شربت زغال اخته جم سریز : ساعات ۱۹:۰۰ و ۱۱:۰۰

زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم ریور

روز پخش شربت زغال اخته جم ریور : روزهای فرد

ساعت پخش شربت زغال اخته جم ریور : ساعت ۱۳:۰۰

تکرار شربت زغال اخته جم ریور : ساعات ۰۹:۰۰ و ۲۱:۰۰

بیشتر بخوانید:


One thought on “زمان پخش دوبله فارسی سریال ترکی شربت زغال اخته از جم سریز و جم ریور + بازپخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *