زمان پخش و معرفی سریال ترکی عشق بی حد و مرز (Hudutsuz sevda) + داستان

سریال ترکی عشق بی حد و مرز (Hudutsuz Sevda)، جدیدترین سریال شبکه Fox TV ترکیه، با بازی دنیز جان آکتاش، میرای دانر و بیران داملا ییلماز است.

سریال ترکی Hudutsuz Sevda یکی از پروژه‌هایی است که برای فصل جدید یکی از سریال های مورد انتظار است. دلیل این انتظار به تیم تولیدی آن برمی‌گردد که قبلاً سریال معروف “EDHO” را تولید کرده‌اند و حضور فاتح آکسو در بین تهیه‌کنندگان آن نیز قابل ذکر است.

مورات اوزتورک، که در ساخت سریال‌های پرطرفداری مانند “سیب ممنوعه”، “خوبی” و “عشق منطق انتقام” به شهرت رسیده است، به عنوان کارگردان سریال “Hudutsuz Sevda” انتخاب شده است. این سریال داستانی قدرتمند دربارهٔ انتقام را روایت خواهد کرد.

ژانر سریال Hudutsuz Sevda عاشقانه، جنایی و درام است که در آن بازیگرانی همچون دنیز جان آکتاش، میرای دانر، بیران داملا ییلماز، اسرا درمانجی اوغلو، بوراک سوینچ، آسمان داباک و بوراک سرگن حضور دارند.

داستان سریال عشق بی حد و مرز

زمان پخش سریال ترکی عشق بی حد و مرز
زمان پخش سریال ترکی عشق بی حد و مرز

در تعریف خلاصه سریال عشق بی حد و مرز باید بگوییم که هلیل ابراهیم (دنیز جان آکتاش)، در طفولیت خود به دلیل یک داوری خونین، پدرش را از دست می‌دهد و به استانبول تبعید می‌شود. اما پس از ۲۰ سال به عنوان یک جوان خوش‌تیپ و قوی به دیار زادگاهش در منطقه کرادنیز بازمی‌گردد.

او امیدوار است با دختری به نام یاسمین (بیران داملا ییلماز) ازدواج و زندگی جدیدی را آغاز کند. اما اتفاقاتی این امر را ممکن نمی‌سازند. هلیل ابراهیم در یک سفر انتقام‌جویانه قرار می‌گیرد و زندگی‌اش به کلی تغییر می‌کند زمانی که با زینپ، عضو خانواده لتوها، (میرای دانر) روبرو می‌شود.

زمان پخش سریال ترکی عشق بی حد و مرز

زمان پخش سریال عشق بی حد و مرز : از پنجشنبه 30 شهریور

روز پخش سریال عشق بی حد و مرز : هر پنجشنبه

ساعت پخش سریال عشق بی حد و مرز : ساعت 21:30

بیوگرافی بازیگران سریال عشق بی حد و مرز

معرفی سریال ترکی عشق بی حد و مرز
بازیگران سریال ترکی عشق بی حد و مرز

در سریالی که به زودی در شبکه FOX اکران خواهد شد، بازیگرانی همچون دنیز جان آکتاش، میرای دانر، بیران داملا ییلماز، اسرا درمانجی اوغلو، بوراک سوینچ، آسومان داباک و بوراک سرگن حضور دارند.

دنیز جان آکتاش در نقش هلیل ابراهیم در سریال عشق بی حد و مرز

معرفی سریال ترکی عشق بی حد و مرز

دنیز جان آکتاش در تاریخ 8 بهمن 1371 در استانبول، ترکیه، به دنیا آمد. دنیز به خاطر نقش شیرین در سریال “دروغگو های کوچک”زندگی هنری اش را آغاز کرد. در این سریال، او به همراه هنرپیشگانی همچون ملیسا شنولسون و دیلان چیچک بازی کرد.

سپس دنیز جان در سریال مشهور “تلخ و شیرین” حضور یافت و نقش رونالدو بوراک را بازی کرد. در سال 2018، دنیز با بازی در نقش آلپ در سریال “حیات” به توجه بینندگان پیوست و با بازی برجسته خود مورد تحسین قرار گرفت. کار اخیر دنیز جان آکتاش، بازی در سریال “عشق می‌گریان” در سال 2019 و ایفای نقش یوسف ارن است.

میرای دانر در نقش زینب در سریال عشق بی حد و مرز

معرفی سریال ترکی عشق بی حد و مرز

میرای دنر در تاریخ 25 دی 1377 در استانبول، ترکیه، به دنیا آمدو نام کامل او میرای ناز دنر است. او از کودکی تا به اکنون در ژانرهای مختلفی از جمله کمدی، فانتزی، درام و زندگینامه به بازی پرداخته است و با وجود سن و سال کم خود، در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری شرکت کرده است.

میرای حرفه بازیگری خود را در سال 2007 با سریال کمدی و کودکانه “آرزوی عروسک پارچه‌ای” آغاز کرد. او در این سریال با بازیگرانی همچون اوریم آکین، فردی آتونر و فاتوش کاباساکال همکاری داشت. شهرت اصلی میرای دنر با بازی در سریال “جزر و مد” به همراه بازیگرانی مانند سرنای ساریکایا و چاعلار ارطغرل آغاز شد.

تیزر سریال عشق بی حد و مرز

فراگمان سریال ترکی Hudutsuz sevda را ببینید:


بررسی سریال ترکی عشق بی حد و مرز

نقد سریال Hudutsuz sevda

طبق اطلاعات موجود از سریال عشق بی حد و مرز که برنامه جدید شبکه Fox TV  است می توان برای نقد سریال ترکی عشق بی حد و مرز گفت که این سریال با داستان جنایی، عاشقانه و درام خود مخاطبان زیادی خواهد داشت.

معرفی سریال ترکی عشق بی حد و مرز

در این میان البته که نقش بازیگران و عوامل سریال عشق بی حد و مرز در جذب مخاطب قابل چشم پوشی نیست. از دیگر نقاط قوت این سریال، داستان جذاب آن است که بعد از پخش اولین تریلر سریال، جلب توجه زیادی برای مخاطبان این سریال داشت.

البته در این میان، داستان کشیده و طولانی شدن سریال ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از روند روابط عاشقانه در روایت‌پردازی سریال‌های ترکی راضی نیستند، و این نکته ممکن است برای این سریال هم تاثیرگذار باشد.

نمرات سریال عشق بی حد و مرز هنوز مشخص نشده است.

جمع بندی

معرفی سریال ترکی عشق بی حد و مرز

با معرفی و بررسی سریال عشق بی حد و مرز با شما همراه بودیم. برای بررسی بیشتر جزئیات این سریال جذاب می‌توانید با دانلود سریال Hudutsuz sevda به تماشای این سریال جذاب ترکی بنشینید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *