زمان پخش و معرفی سریال ترکی مرا پنهان کن (Sakla Beni) + داستان و بازیگران

سریال ترکی مرا پنهان کن (Sakla Beni) با بازی اوراز کایگیلار اوغلو، جمره بایسل و آسوده کالبک، جدیدترین سریال درام کانال Star TV ترکیه است.

همزمان با انتشار اولین تیزر سریال ترکی Sakla Beni به کارگردانی ندیم گوچ (Nadim Güç) و نویسندگی ارمغان گول‌شاهین (Armagan Gülşahin) و نرگس اوتلو‌اوغلو آک‌اوغلو (Nergis Otluoğlu Akoğlu)، زمان پخش این سریال مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

داستان سریال ترکی مرا پنهان کن

مته و ناز فرزندان نازپرورده دو خانواده ثروتمند هستند. هر دوی آن‌ها از لحاظ اخلاقی مورد دارند و عادت کرده‌اند که هر چه در زندگی می‌خواهند، به آن برسند. از بچگی، خانواده‌های آن‌ها وعده داده‌اند که مته و ناز با هم ازدواج کنند. با این که اکنون آن‌ها قصد ازدواج با یکدیگر ندارند، اما توانایی جدایی ندارند و به سوی ازدواج پیش می‌روند.

اینجیلا خدمتکار ناز است که از کودکی با هم بزرگ شده‌اند. زمانی که اینجیلا و مته یکدیگر را می‌بینند، مته تمام تصمیماتی را که در زندگی‌اش گرفته است، زیر سوال می‌برد. آیا این برخورد بین اینجیلا و مته، مسیر داستانی مته و ناز را تغییر خواهد داد؟ آیا مته بالاخره عشق واقعی‌اش را پیدا خواهد کرد؟

بازیگران سریال ترکی مرا پنهان کن

بازیگران سریال ترکی مرا پنهان کن

در این سریال اوراز کایگیلار اوغلو، جمره بایسل، آسوده کالبک، در کنار شنای گورلر، جیدا دوونچی، نیلوفر آچیکالین، سوینچ اربولاک، گوکشن آتش، جمیل گولر، نظام نامیدار، سرا توکدمیر و …، به ایفای نقش می‌پردازند.

اوراز کایگلار اوغلو (Uraz Kaygılaroğlu) که با سریال‌های سه قرون، دختر سفیر، بازیگر و… شناخته می‌شود، در این سریال کاراکتر مته (Mete) را ایفا می‌کند. دیگر بازیگر اصلی سریال، بازیگر جوان و ستاره نوظهور ترکیه، جمره بایسل (Cemre Baysel) است که نقش İncila (اینجیلا) را ایفا خواهد کرد.

مرا پنهان کن، زیباتر از تو،‌ Bozkir، سمت چپم، بازی بخت، دستم را رها مکن و پایتخت عبدالحمید، از جمله سریال‌های تلویزیونی و اینترنتی هستند که جمره بایسل در آن‌ها حضور داشته است.

Asude Kalebek (آسوده کالبک) بازیگر جوان سریال اینترنتی کلوپ، در اولین حضور تلویزیونی خود، نقش ناز (Naz) را در سریال مرا پنهان کن بازی خواهد کرد. حضور در فصل یک و دوم سریال کلوپ، تنها فعالیت آسوده در عرصه بازیگری بوده است.

زمان پخش سریال ترکی مرا پنهان کن

پخش سریال مرا پنهان کن از Star tv از یازدهم آبان آغاز خواهد شد.

روز پخش سریال مرا پنهان کن : هر پنجشنبه

ساعت پخش سریال مرا پنهان کن : ساعت 21:30

سوالات متداول

ژانر سریال مرا پنهان کن چیست؟

درام، عاشقانه

تعداد قسمت سریال مرا پنهان کن مشخص است؟

خیر این سریال به تازگی پخش خواهد شد و تعداد قسمت آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *