معرفی و زمان پخش سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفه داد از جم دراما

سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفه داد با بازی گونگ هیو جین و کانگ ها-نول، یک سریال رمانتیک کمدی است که دوبله فارسی آن از جم دراما پخش خواهد شد.

دوبله فارسی سریال کره ای When the camellia blooms با نام “وقتی کاملیا شکوفه داد” از شبکه جم دراما پخش خواهد شد. با شناخت این سریال جذاب کره‌ای، و اطلاع از زمان پخش سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفه داد از جم دراما به تماشای آن بنشینید.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه های جم تی وی و بهترین سریال های ترکی جم + هندی و کره‌ای

زمان پخش سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفه داد

“وقتی کاملیا شکوفا می‌شود” با نام انگلیسی (When the camellia blooms) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۱۹ با بازی گونگ هیو جین، کانگ ها-نول، کیم جی-سوک، سون دام-بی و کیم کانگ-هون است.

گونگ هیو جین در نقش اوه دونگ-بک، کانگ ها-نول در نقش هوانگ یونگ-شیک، کیم جی-سوک در نقش کانگ جونگ-ریول، سون دام-بی در نقش چوی هیانگ-می / چوی گو-وون و کیم کانگ-هون در نقش کانگ پیل-گو، در این سریال به هنرنمایی می‌پردازند.

پخش سریال وقتی کاملیا شکوفه داد از جم دراما از نوزدهم آبان آغاز خواهد شد.

زمان پخش سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفه داد

روز پخش سریال وقتی کاملیا شکوفه داد : جمعه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال وقتی کاملیا شکوفه داد : ساعت 16:00

تکرار سریال وقتی کاملیا شکوفه داد : ساعات 12:00 ، 08:00 و 20:00

داستان سریال وقتی کاملیا شکوفه داد

دونگ بک مادری مجرد و صاحب باری به نام کاملیاست. او که ۶ سال پیش از دوست پسرش جدا شده و به اونگسان آمده، زنی مهربان و خوش قلب، مظلوم و تو سری خور است. با وجود حرف‌هایی که زنان محله پشت سر او می‌گویند، به سختی کار کرده تا بتواند از پسرش حمایت کند.

از طرفی دیگر یونگ شیک یک افسر پلیس کله خراب و به شدت پشتیبان عدالت است که همین کله شق بودنش باعث می‌شود تا تنبیه شده و به اونگسان فرستاده شود. همزمان با تبعید او به این محله، با دونگ بک آشنا شده و داستان سریال آغاز می‌شود.

بازیگران سریال وقتی کاملیا شکوفه داد

بازیگران سریال وقتی کاملیا شکوفه داد
سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفه داد

گونگ هیو جین در نقش اوه دونگ-بک

گونگ هیو جین (به انگلیسی: Gong hyo jin؛ زاده ۴ آوریل ۱۹۸۰) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است؛ وی با بازی در سریال متشکرم به شهرت رسید.

کانگ ها-نول در نقش هوانگ یونگ-شیک

کانگ ها-نول  زاده کیم ها-نول در ۲۱ فوریه ۱۹۹۰) بازیگر تلویزیون، سینما، تئاتر و خواننده اهل کره جنوبی است. وی در میان طرفدارانش معروف به «آیدل جهانی موسیقی» می‌باشد.

کیم جی-سوک در نقش کانگ جونگ-ریول

کیم جی-سوک (زاده کیم بو-سوک در ۲۱ آوریل ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است، خانواده غریبه من، تاپ استار یو-بک، بچه‌های قرن بیستم و…، از جمله سریال‌های او هستند.

سون دام-بی در نقش چوی هیانگ-می / چوی گو-وون

سون دام-بی (به انگلیسی: Son Dam-bi، زاده ۲۵ سپتامبر ۱۹۸۳) خواننده، بازیگر کره‌ای است. او فعالیت خود را در سال 2007 به عنوان یک خواننده آغاز کرد و با بازی در سریال “رویا” در سال 2009، وارد حرفه بازیگری شد.

کیم کانگ-هون در نقش کانگ پیل-گو

کیم کانگ-هون (زاده ۷ ژوئن ۲۰۰۹) بازیگر کودک اهل کره جنوبی است. او به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ذهن‌های جنایتکار (۲۰۱۷)، آقای آفتاب (۲۰۱۸)، وقتی کاملیا شکوفا می‌شود (۲۰۱۹)، موش (۲۰۲۱) و پسران راکتی (۲۰۲۱) شناخته می‌شود.

سوالات متداول

ژانر سریال وقتی کاملیا شکوفه داد ؟

کمدی، رمانتیک، دلهره‌آور

تعداد قسمت سریال وقتی کاملیا شکوفه داد ؟

40 قسمت به همراه 4 قسمت ویژه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *