زمان پخش سریال حیثیت گمشده جدیدترین اثر فیلیمو + بیوگرافی و خلاصه داستان

برای اطلاع از زمان پخش سریال حیثیت گمشده فیلیمو و بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده ، ساخته سجاد پهلوان زاده و محمدرضا منصوری همراه ما باشید.

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا به هنرمندی پرداخته‌است.

تجربه موفق ساخت سریال سقوط، فیلیمو را برآن واداشت تا یک پروژه دیگر با مشارکت گروهی سجاد پهلوان زاده و محمدرضا منصوری انجام دهد. سجاد پهلوان زاده کار خود را با تدوین گری در سینمای ایران شروع کرد.

از جمله مهم ترین فیلم هایی که او تدوین کرده است می توان به مصادره، لاتاری و حبیب آقا اشاره کرد. شایسته به ذکر است که سجاد پهلوان زاده به عنوان تدوین گر در سریال محبوب زخم کاری نیز حضور داشته است و توانسته نقش بسیار موثری در موفقیت این سریال ایفا کند.

سریال حیثیت گمشده یکی از جدیدترین آثار در دست ساخت این پلتفرم می باشد. سرعت انتشار و کمیت و کیفیت محصولات این پلتفرم به حدی خوب است که شاید در نیمه دوم سال ۱۴۰۲، فیلیمو هر روز یک سریال برای پخش داشته باشد. این موضوع برای طرفداران این vod محبوب ایرانی بسیار جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو

زمان پخش سریال حیثیت گمشده فیلیمو

کارگردانی و تهیه کنندگی سریال نمایش خانگی حیثیت توسط سجاد پهلوان زاده و محمدرضا منصوری انجام شده است.سریال سقوط نیز از محصولات مشترک این دو نفر است و توانست در مدت کوتاهی، نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

در این سریال محمدحسین مهدویان نیز به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در کنار تیم تولید حضور دارد. سریال نمایش خانگی ایرانی حیثیت در حال حاضر مراحل پایانی فیلمبرداری خود را طی می‌کند و به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

روز پخش سریال حیثیت گمشده : از 25 تیر هر یکشنبه

تعداد قسمت سریال حیثیت گمشده : نامعلوم

ژانر: درام، اجتماعی، خانوادگی

همزمان با مشخص شدن زمان پخش سریال حیثیت گمشده فیلیمو ، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی نیا

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده
بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی‌نیا (زادهٔ ۲۸ شهریور ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران است. او در سریال می‌خواهم زنده بمانم، رهایم کن، متری شیش و نیم (۱۳۹۷)، برادران لیلا (۱۴۰۱)، شنای پروانه (۱۳۹۸) و یاغی (۱۴۰۱) نقش‌های بسیاری متفاوتی را ایفا کرده است.

این چهره یکی از هنرپیشه های برجسته در تئاتر، تلوزیون و صدا و سیمای ایران به شمار می آید. مهدی حسینی نیا از سال 1392 فعالیت جدی خود را در حرفه ی بازیگری آغاز کرد و با هنرنمایی در فیلم “روایت ناپدید شدن مریم” میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.از برجسته ترین آثار مهدی حسینی نیا می توان به هنرنمایی در فیلم خشکسالی، این جا بدون من، پرده نشین و دروغ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده
روز پخش سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده در فیلیمو:

زخمی، عمیق‌تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است!

سریال حیثیت گمشده سریالی درام، اجتماعی و هیجان انگیز محصول سال 1402 است؛ دومین سریال‌ سجاد پهلوان‌زاده این‌ بار نه یک تریلر جاسوسی که یک درام هیجان‌انگیز و پرتب‌وتاب است؛ بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب « سقوط » این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛ سریال حیثیت را همان تیم موفق سریال « سقوط » تهیه و تولید کرده‌اند؛ آنچه که از نام و فضای عکس منتشر شده از سریال حیثیت بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک داستان پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد؛ مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای حیثیت در میان است!

روز پخش سریال حیثیت گمشده : از 25 تیر هر یکشنبه

  • تعداد قسمت سریال حیثیت گمشده : هنوز مشخص نیست

تیزر سریال حیثیت گمشده

اولین تیزر سریال حیثیت گمشده را تماشا کنید:


دومین تیزر سریال حیثیت گمشده را تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *