بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

دنیای سینمایی مارول یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای ابرقهرمانی می‌باشد و در این مقاله به بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند می‌پردازیم.

طرفداران برای تماشای ورود عمیق‌تر دنیای سینمایی مارول به کیهان وسیع و عجیب خود نیازی به منتظر ماندن ندارند. تاکنون، حتی با حضور ابدیت (Eternity) در فیلم ثور: عشق و رعد، فقط تکه کوچکی از شخصیت‌های موجود را به تصویر کشیده‌اند. این فرانجایز در حالی که کل حماسه مولتی‌ورس را طی می‌کند و در سال 2025 در فیلم انتقام جویان: جنگ‌های پنهان به ​​اوج خود می‌رسد، به‌ویژه فاز پنج کاملاً کیهانی خواهد بود. از قسمت سوم نگهبانان کهکشان تا مارولز آماده است تا قهرمانان نمادین بیشتری را در فضا معرفی نماید.

معرفی برخی از این شخصیت‌ها هنوز هم می‌تواند زمان قابل‌توجهی ببرد و برخی از آن‌ها مشروط به قهرمانان پرکارتری مانند چهار شگفت انگیز یا مردان ایکس هستند. دیگر قهرمانان ممکن است خیلی زود بیایند یا در واقع می‌توانند از قبل وجود داشته باشند. هر چه که باشد، این قهرمانان کیهانی قدرتمند مطمئناً در آینده مناظر بسیار خوشایند خواهند بود زیرا MCU همچنان در حال گسترش است. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا به بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند بپردازیم.

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

شما می‌توانید فهرست بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

با توجه به اینکه دنیای سینمایی مارول تا به حال شخصیت‌های زیادی را معرفی کرده است، اما همچنان قهرمانانی در دنیای کمیک هستند که حضور آن‌ها در این دنیای سینمایی بسیار شگفت انگیز خواهد بود. در ادامه قصد داریم تا بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

شخصیت های قدرتمند DC و MARVEL از نگاه هوش مصنوعی

مسخره ترین شخصیت های مارول

خنده دار ترین شخصیت های مارول

نوا (ریچارد رایدر)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

یکی از قهرمانان کیهانی برتر کمیک‌های مارول، نوا، قرار است به زودی اولین بازی لایو اکشن خود را در پروژه شخصی خود انجام دهد. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این یک فیلم خواهد بود یا سریال در دیزنی پلاس. صرف نظر از این، مدت زیادی است که ارتش نوا در نگهبانان کهکشان معرفی شد و نابودی زاندار در انتقام جویان: جنگ ابدیت شرح داده شد.

پروژه او امیدوار احتمالا یکی از اسلات‌های فاز شش باشد، بنابراین به او اجازه می‌دهد در انتقام جویان: جنگ‌های پنهان حضور داشته باشد. علاوه بر این، ورود ریچارد رایدر می‌تواند مستلزم معرفی شاگردش، سم الکساندر باشد. نقشی که برندون پریا نوپ به آن ابراز علاقه کرده است. نوا جزو برترین ابرقهرمانان که هنوز در سینمای مارول نیستند قرار می‌گیرد.

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

کوازار (وندل وان)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
برترین ابرقهرمانان که هنوز در سینمای مارور نیستند

یکی دیگر از قهرمانان برجسته فضایی و قدرتمند از نظر کیهانی که قبلاً پیوندهای جالبی با دنیای سینمایی مارول دارد. وندل وان یک مامور شیلد بود، اما از گروه‌های کوانتومی استفاده می‌کند، سلاح‌های فوق‌العاده قدرتمندی که توسط Eon ساخته شده است. جالب است که بسیاری از طرفداران این تئوری را مطرح کردند که دست بندهای کامالا خان می‌توانست گروه‌های کوانتومی در سریال خانم مارول باشد، اما پایان این احتمال را بیشتر می‌کند که آنها گروه‌های نگا هستند.

کوازار با دیگر قهرمانان کیهانی خود مانند سیلور سارفر و آدام وارلاک کاملاً متفاوت است، زیرا در حالی که آنها اساساً رواقی و منطقی هستند، کوازار کاملاً احساساتی و عجول است. مانند نوا، او کسی است که طرفداران مدتی است انتظار دیدنش را داشتند و جانشین او، آوریل کینکید، ممکن است زمانی به او بپیوندد.

10 مرگ حماسی برتر در دنیای سینمایی مارول

کاپیتان مارولز (جنیس ول و فیلا ول)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

وندل وان و آوریل کینکید تنها افرادی نیستند که با نام مستعار کوازار انتخاب شده‌اند. فیلا ول قبلاً از این نام استفاده کرده است، اما همراه با برادرش جنیس ول. مهمتر از همه، آنها فرزندان اولین کاپیتان مارول هستند که توسط آنت بنینگ در فیلم کاپیتان مارول بازی می‌شد.

به این ترتیب، هر دو جایگاهی در MCU دارند و واقعا تعجب آور نیست که در فیلم The Marvels ظاهر شوند. جهش زمانی از فیلم اول به آنها اجازه می‌دهد بزرگسال باشند و هر دو مناسب هستند. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد جنیس ول احتمالاً به عنوان Photon شناخته می‌شد، مگر اینکه مونیکا رمبو از این نام استفاده کند و فیلا ول را می‌توان با اسم رمز Martyr نامید. او یکی از ابرقهرمانان برتر کمیک که در MCU نیستند می‌باشد.

پرفروش ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

موج سوار نقره ای (نورین رند)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

پس از از بین رفتن تهدید تانوس، طرفداران این سوال را مطرح کردند که چه کسی می‌تواند شرور بزرگ حماسه جدید باشد. برای مدتی، بسیاری بر این باور بودند که این مفیستو خواهد بود، اما اکنون مشخص شده است که کانگ فاتح اثر جاناتان میجرز تا حد زیادی این نقش را ایفا خواهد کرد. گالاکتوس نیز به عنوان یک ایده مطرح شد که منطقاً منجر به معرفی موج سوار نقره‌ای نیز می‌شود. در حالی که ممکن است به حماسه بزرگ بعدی بازگردانده شود، ورود او هنوز چیزی است که باید منتظر آن بود.

نورین رند با نام مستعار سیلور سرفر یکی از جذاب‌ترین قهرمانان مارول کامیکس است و مطمئناً می‌تواند سریال خودش را داشته باشد. دیدن داستان او از تحت فرمان گالاکتوس و سفر در سراسر کیهان قبل از تعامل با چهار شگفت انگیز و به دست آوردن آزادی می‌تواند جالب باشد. در غیر این صورت، پس از شکست گالاکتوس، مینی سریال نیز می‌تواند او را در ماجراجویی هایش به تصویر بکشد.

‌بهترین سکانس های آغازین فیلم های دنیای سینمایی مارول

تکینگی

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
ابرقهرمانان برتر کمیک که در MCU نیستند

فیلم ثور: عشق و رعد برای بسیاری از بینندگان کاملاً غیرمنتظره پایان یافت. بسیاری بر این باور بودند که ناتالی پورتمن برای مدت طولانی به عنوان ثور توانا جدید اینجا خواهد بود. اگرچه این موضوع هنوز مطرح نیست و هیچ کس انتظار نداشت که ثور دختری را به فرزندی قبول کند، چه برسد به دختر گور. با این وجود، این همان چیزی بود که اتفاق افتاد و اکنون ثور یک همراه جدید به نام لاو دارد که توسط دختر خود کریس همسورث بازی به تصویر کشیده می‌شود. او ممکن است یک شخصیت اصلی باشد، اما با تفکر بیشتر، او احتمالاً تکینگی است.

تکینگی یک موجود کیهانی چندوجهی با منشأ اسرارآمیز است که برای اجرای جنگ‌های مخفی 2015 مهم بود. هنگامی که عشق احیا شد، شبح او کیهان را مانند ابدیت منعکس می‌کرد، بنابراین همه نشانه‌ها نشان می‌دهد که او واقعاً تکینگی است. تکینگی جزو ابرقهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول حضور ندارند قرار می‌گیرد.

ارتباط دنیای سینمایی مارول (MCU) با تکنولوژی چیست؟

مارول آبی (آدام براشیر)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

بسیاری از مارول‌های مختلف می‌توانند به کارول دانورز، مونیکا رامبو و کامالا خان در The Marvels بپیوندند، مانند خانم شرور خانم مارول، کارلا سوفن. با این حال، یک گزینه فوق العاده می‌تواند آدام براشیر، با نام مستعار مارول آبی باشد. با وجود اینکه در سال 2008 معرفی شد، تاریخچه درونی مارول آبی به دهه 1960 برمی‌گردد. او یک تفنگدار دریایی بود که در آزمایش کلاسیک رفته اشتباه شرکت کرد، که در آن قدرت بسیار زیادی از ناحیه منفی دریافت کرد، که می‌توانست او را با خانم مارول مرتبط کند.

داستان او به طرز غم انگیزی با مبارزات آیزایا بردلی در فیلم شاهین و سرباز زمستان همخوانی دارد. اگرچه او به خاطر قهرمان بودن زندانی نشد، اما رئیس جمهور از او خواست استعفا دهد زیرا جهان برای یک قهرمان سیاه پوست آماده نیست. او می‌تواند در انتقام جویان یا حتیفیلم‌های دیگری حضور داشته باشد.

بهترین ایستراگ ها در دنیای سینمایی مارول

پسر مارول (نه وار)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
ابرقهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول حضور ندارند

مارول دیگری که بسیاری انتظار دارند به زودی آن را ببینند، نو وار (Noh-Varr) با نام مستعار پسر مارول است. در واقع، برخی بر این باورند که پارک سئو جون می‌تواند نقش پسر مارول را در فیلم The Marvels بازی کند. مهم‌تر از همه، او یکی از معدود اعضای گمشده انتقام‌جویان جوان است که به‌طور پیوسته در طول فاز چهار معرفی شده‌اند. نه وار همچنین بخشی از انتقام‌جویان ساحل غربی، انتقام‌جویان تاریک است.

جالب اینجاست که پسر مارول حتی در دنیای اصلی زمین 616 در کمیک‌ها بومی نیست، زیرا بخشی از ماموریتی است که او را در سراسر جهان‌های موازی سرگردان کرد. دنیای سینمایی مارول مطمئناً می‌توانست آن پیشینه‌ها را تطبیق دهد و او به خوبی با افرادی مانند لوکی، سیلوی و آمریکا چاوز در حماسه چند جهانی سازگاری داشت. گزینه دیگر می‌تواند این باشد که او را به عنوان یک سرباز معمولی کری در The Marvels بدون زاویه چند وجهی معرفی کنند.

بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

گلادیاتور (کالارک)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

در حالی که شخصیت‌هایی مانند کاپیتان مارول، نوا و نگهبانان کهکشان بیشترین توجه را در مورد شخصیت‌های کیهانی به خود جلب می‌کنند، بسیاری از آنها در واقع به شدت با مردان ایکس از جمله شیار مرتبط هستند. معرفی آنها به MCU تا حد زیادی مشروط به اولین گروه مردان ایکس است. گلادیاتور، به طور خاص، یک شخصیت کیهانی فوق العاده قدرتمند و رهبر گارد شاهنشاهی شیار است.

او فوق‌العاده قوی و سریع است، حتی قادر به پرواز می‌باشد و یک دشمن بزرگ خواهد بود. همانطور که او در راستای منافع امپراتوری عمل می‌کند، که هم او را با دیگر قهرمانان همسو کرده و هم آنها را به عنوان دشمنان خود قرار داده است. امیدواریم انتظار بعد از فیلم انتقام جویان: جنگ‌های پنهان برای حضور گلادیاتور در MCU زیاد نباشد.

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025

بیل ری بیل

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند

کریس همسورث هنوز هم مایل و مشتاق است تا بازی ثور را در MCU ادامه دهد، اما اگر هر زمان که بخواهد چکش خود را رها کند، در حال حاضر پایه و اساس وجود دارد که چه کسی می‌تواند مسئولیت او را بر عهده بگیرد. البته، جین فاستر، لاو و والکری را باید در نظر گرفت، اما خیلی‌ها دوست دارند بالاخره بتا ری بیل را ببینند. او برای اولین بار در ثور: رگناروک به عنوان یکی از قهرمانان سابق ساکار قبل از هالک، همراه با آرس و بی وحش مورد تمسخر قرار گرفت. حالا که هالک همانطور که اخیراً در سریال هالک مونث نشان داده شده است، هالک به ساکار بازمی‌گردد، شاید بتا ری در آنجا باشد تا با هم دیدار کنند.

او یکی از معدود شخصیت‌هایی است که لیاقت بلند کردن میولنیر را دارد، اگرچه تا حد زیادی از چکش خود، استورم بریکر استفاده می‌کند. او همچنین منشأ مرموزی دارد که می‌توان آن‌ها را در دنیای سینمایی مارول روشن کرد و با توجه به داستان‌های چهار دهه‌ای او، چیزهای زیادی برای انطباق وجود دارد. چه در فیلم آینده هالک و چه در ثور 5، حضور بتا ری بیل برای بسیاری خوشایند خواهد بود. بیل ری بیل یکی از برترین ابرقهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول نیستند می‌باشد.

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول

استاربرند (کوین کانر)

بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند
برترین ابرقهرمانانی که در دنیای سینمایی مارول نیستند

از آنجایی که کیهان مارول از برخی جهات بسیار وسیع و عجیب است، قهرمانان کیهانی زیادی از جمله استاربرند که طرفداران آن از آنها بی اطلاع هستند. کوین کانر به اشتباه توسط برند مرموز استار انتخاب شد و به او قدرت الهی داد. نام تجاری ستاره چندین چرخه تفسیری را پشت سر گذاشته است، اما ممکن است بهترین کار برای MCU باشد که آخرین اجرا را با کوین کانر از سال 2013 انجام دهد.

در این واقعیت، برند به عنوان یک مکانیسم دفاعی برای محافظت از سیاره خود عمل می‌کند و به این ترتیب کوین کانر قهرمان و محافظ زمین می‌شود، اگرچه کنترل قدرت‌های تقریباً بی نهایت او دشوار است. اگر او وارد MCU می‌شد، شاید بتواند عنوان قوی‌ترین انتقام جو را از اسکارلت ویچ، کاپیتان مارول یا ثور بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ابرقهرمانان کمیک که هنوز در MCU نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *