تاریخ پخش مینی سریال خائن کشی اثر مسعود کیمیایی از شبکه خانگی نماوا

فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی تبدیل به مینی سریال شبکه خانگی شد. با جزئیات تاریخ پخش مینی سریال خائن کشی همراه فیگار بمانید.

مینی سریال جدید مسعود کیمیایی از کدام شبکه خانگی پخش خواهد شد ؟ سریال خائن کشی مسعود کیمیایی از چه تاریخی پخش خواهد شد ؟ داستان سریال مسعود کیمیایی چه خواهد بود ؟ اگر شما یکی از هواداران اثار مسعود کیمیایی باشید، به دنبال پاسخ برای چگونگی سریال جدید او خواهید بود. پس در ادامه با فیگار همراه باشید.

تاریخ پخش مینی سریال خائن کشی

مینی سریال خائن کشی مسعود کیمیایی

ما باهم اختلاف نداریم، مختلفیم. سوم شهریور منتظر پخش مینی‌سریال «خائن کشی» جدید ترین ساخته مسعود کیمیایی به صورت اختصاصی در «نماوا» باشید. مینی‌سریال «خائن‌کشی» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی به صورت اختصاصی از جمعه ۳ شهریور پخش خواهد شد.

درحالی‌ که «خائن‌کشی» در اصل یک فیلم سینمایی بود. مینی‌سریال «خائن‌کشی» از نماوا پخش خواهد شد!

تاریخ پخش سریال جدید مسعود کیمیایی
مینی سریال خائن کشی مسعود کیمیایی

جالب است بدانید با اینکه نماوا قرار است خائن‌کشی را در قالب مینی‌سریال پخش کند، همچنان احتمال اکران نسخه‌ی سینمایی آن هم وجود دارد.

سریال کوتاه خائن کشی مسعود کیمیایی

فیلم “خائن‌کُشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی در آخرین اثر خود، به یک داستان سیاسی-تاریخی می‌پردازد. این فیلم از عشق و رفاقت به عنوان محور اصلی روایت استفاده می‌کند و به ماجرای ملی شدن صنعت نفت و اتفاقات مربوط به دکتر مصدق نیز اشاره می‌کند. داستان فیلم درباره گروهی است که قصد دارند از بانک ملی سرقت کنند تا این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق استفاده کنند.

خائن کشی سریال جدید مسعود کیمیایی در شبکه خانگی

تاریخ پخش سریال جدید مسعود کیمیایی
سریال کوتاه خائن کشی مسعود کیمیایی

بازیگرانی که در “خائن‌کُشی” به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: مهران مدیری، امیر آقایی، پولاد کیمیایی، پانته‌آ بهرام، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، اندیشه فولادوند، رضا یزدانی و الهام حمیدی.

سریال خائن کشی مسعود کیمیایی چند قسمت خواهد بود ؟

فیلمبرداری و تهیه‌کنندگی آخرین اثر مسعود کیمیایی به نحوی انجام شد که بتواند به صورت دو نسخه سینمایی و مینی‌سریال ارائه شود. حالا در قالب یک مینی‌سریال ۴ قسمتی، “خائن‌کُشی” آماده پخش شده است و از جمعه سوم شهریور ماه، ساعت ۹ صبح به صورت اختصاصی در شبکه نماوا منتشر می‌شود.

تاریخ پخش سریال خائن کشی مسعود کیمیایی

زمان پخش خائن کشی از نماوا
زمان پخش خائن کشی از نماوا
  • عنوان: خائن‌کُشی
  • کارگردان: مسعود کیمیایی
  • نویسنده: مسعود کیمیایی
  • تهیه‌کننده: علی اوجی
  • تاریخ پخش: جمعه، ۳ شهریور
  • ساعت پخش: ۹ صبح
  • شبکه پخش: شبکه نمایش خانگی نماوا
  • نوع پخش: اختصاصی
  • زمان پخش خائن کشی از نماوا : از سه شهریور

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش مینی سریال خائن کشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *