دستیاران خارجی ساپینتو مشخص شدند ؛ موتا، دوس‌سانتوس و آبرئو کمک‌های سرمربی در استقلال

با حضور خسرو حیدری در کادرفنی استقلال، میانگین سنی دستیاران ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال به شکل قابل توجهی پایین خواهد بود.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با همراهی سه دستیار پرتغالی خود در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. در ادامه با خبر دستیاران ساپینتو استقلال همراه فیگار بمانید.

دستیاران ریکاردو ساپینتو

دستیاران ساپینتو

دستیاران ریکاردو ساپینتو
دستیاران ساپینتو, دستیاران ساپینتو استقلال, دستیاران ساپینتو در استقلال

دستیاران ساپینتو در استقلال

براساس تصمیم ساپینتو،  «روی موتا» مربی 43 ساله پرتغالی که به عنوان مربی در تیم‌های الفتح، آترومیتوس یونان، استاندارد لیژ بلژیک، لژیا ورشو، براگا، واسکوداگاما، غازی انتپ و مورینسه دستیار  ساپینتو بوده در تیم فوتبال استقلال نیز این مربی را همراهی خواهد کرد. دستیارانی که رسانه رسمی باشگاه استقلال آنها را معرفی کرده، سن و سال چندانی ندارند.

همچنین پائولو میگوئل دوس سانتوس مربی بدنساز جدید باشگاه استقلال خواهد بود که با نظر سرمربی پرتغالی این تیم انتخاب شد و سابقه فعالیت در باشگاه‌های بواویشتای پرتغال و التعاون عربستان را در کارنامه خودش دارد و برای دومین بار حضور در یک باشگاه آسیایی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستیاران ریکاردو ساپینتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *