تریلر رسمی مینی سریال Dead Ringers منتشر شد ! [+تاریخ انتشار]

تریلر رسمی مینی سریال Dead Ringers که براساس فیلمی با همین عنوان به کارگردانی دیوید کراننبرگ، برای آمازون ساخته شده، منتشر شد.

اخیرا تریلر سریال Dead Ringers با عنوان تریلر مینی سریال شباهت کامل به کارگردانی دیوید کراننبرگ به انتشار رسید. پخش سریال Dead Ringers که یکی از مورد انتظارترین مینی سریال‌های پیش روست، به عهده آمازون است و تاریخ پخش این مینی سریال مدت‌ها پیش منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:

پوستر رسمی سریال Dead Ringers

تریلر رسمی مینی سریال Dead Ringers

این مینی سریال که بر اساس فیلم اصلی(که در سال 1988 ساخته شد) تولید شده است، با داستانی مشابه و کمی متفاوت پیش می‌رود. خواهران دو قلوی منتل به جای برادران دو قلو در فیلم اصلی، در سریال حضور دارند که ریچل وایس نقش هر دو را بازی می کند. داستان فیلم درباره این دو خواهر است که در حال انجام ماموریتی برای تغییر روش زایمان زنان هستند به گونه‌ای که سلامت زنان در اولویت باشد. آن‌ها همه چیز از جمله مواد مخدر، معشوقه ها و همچنین یک میل غیر طبیعی برای انجام هر کار را با هم به اشتراک میگذارند.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی مینی سریال Dead Ringers را ببینید:

تریلر مینی سریال شباهت کامل

ریچل وایس در این مینی سریال به عنوان بازیگر و تهیه‌ کننده اجرایی حضور دارد و این اولین تجربه نقش آفرینی او در یک سریال است. آلیس برچ (نویسنده فیلم Lady Macbeth و از نویسندگان سریال‌های Normal People و Succession) نیز نویسنده این مینی سریال است. پخش این مینی سریال از تاریخ ١۴٠٢/٠٢/٠١ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *