تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 منتشر شد !

بازی Final Fantasy 16 ، یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 منتشر شد.

پس از اینکه چندی پیش تریلر بازی Final Fantasy 16 منتشر شد و توانست نوید یک بازی خوب را به هواداران این فرانچایز بدهد، چندی پیش کمپانی Square Enix، تریلر جدید Final Fantasy XVI را به انتشار رساند. در جدیدترین تریلر بازی فاینال فانتزی 16 محیط‌های متنوعی نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد !

تریلر جدید بازی Final Fantasy 16

Final Fantasy XVI، یک بازی اکشن نقش آفرینی آینده است که توسط Square Enix ساخته و منتشر شده است. این بازی، شانزدهمین قسمت اصلی از سری فاینال فانتزی است که در تاریخ 22 ژوئن 2023 برای پلی استیشن 5 به صورت انحصاری زمان‌بندی شده عرضه می‌شود.

این بازی دارای محیط‌های باز تقسیم‌بندی‌شده و سیستم مبارزه مبتنی بر اکشن است که شامل حملات غوغا و جادو می‌شود. همچنین ویژگی‌های تکرارشونده‌ای از جمله Chocobos و هیولاهای احضار شده به نام Eikons وجود دارد

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Final Fantasy 16 را ببینید:

تریلر جدید Final Fantasy XVI

قسمت شانزدهم بازی فاینال فانتزی، در Valisthea، دنیایی تقسیم شده بین شش کشور که قدرت را از طریق دسترسی به کریستال‌های جادویی و Dominants در دست دارند، انسان‌هایی که به عنوان میزبان برای Eikon هر کشور عمل می‌کنند، می‌گذرد.

تنش‌ها بین ملت تشدید می‌شود؛ زیرا بیماری به نام بلایت شروع به تصرف زمین می‌کند. کلایو رازفیلد، نگهبان برادر کوچکترش جاشوا، شاهد نابودی پادشاهی اوست و به دنبال انتقامجویی در تعقیب تاریک ایکون ایفریت می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *