تریلر فصل نهایی سریال Fear The Walking Dead منتشر شد !

تریلر فصل نهایی سریال Fear The Walking Dead که یکی از مورد انتظارترین‌ها به شمار می‌رود به تازگی به انتشار رسیده است و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تریلر فصل آخر Fear The Walking Dead به تازگی به انتشار رسیده و تریلر منتشر شده از Fear The Walking Dead، طرفداران این سریال را به وجد آورده است. اخیرا سایت AMC با انتشار خلاصه‌ی رسمی از سریال، تریلر سریال از مردگان متحرک بترسید را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبیه واکینگ دد

تریلر فصل نهایی سریال Fear The Walking Dead

تریلر، فصل 8 سریال Fear The Walking Dead را نشان می دهد که مورگان با شروع فصل آخر سریال، تماسی برقرار می کند. تریلر تصاویر مرموز مورگان و مدیسون، قهرمان اصلی Fear The Walking Dead را در حال نبرد با واکرها در حالی که تلاش می‌کنند به منطقه امن مرموز به نام PADRE نفوذ کنند، به نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل نهایی سریال Fear The Walking Dead را ببینید:

تریلر سریال از مردگان متحرک بترسید

از مردگان متحرک بترسید (Fear The Walking Dead) یک سریال تلویزیونی آمریکایی در سبک زامبی آخرالزمانی، پسا-آخرالزمانی و درام است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسن ساخته شده و اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر سریال مردگان متحرک است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *