تریلر رسمی فیلم Hypnotic منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

تریلر رسمی فیلم Hypnotic ، فیلم مورد انتظار رابرت رودریگز به تازگی توسط IGN به انتشار رسید که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

پس از نگاهی به فیلم اکشن هیپنوتیک اثر رابرت رودریگز در SXSW امسال، تاریخ اکران و انتشار فیلم سینمایی Hypnotic برای پخش در فصل بهار وعده داده شد و IGN اخیرا تریلر فیلم خواب آور با عنوان تریلر سینمایی Hypnotic را منتشر کرد. در تریلر منتشر شده از فیلم هیپنوتیک نگاهی می‌اندازیم به بن افلک و سایر بازیگران، داستان فیلم و تاریخ اکران فیلم.

بیشتر بخوانید:

کامل‌ترین فهرست بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Hypnotic

خواب‌آور یا Hypnotic یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر اکشن مهیج و علمی تخیلی به کارگردانی رابرت رودریگز است. این فیلم که تولید مشترکی بین شرکت‌های سالستیس استودیوز، استودیو ۸، ترابل‌میکر استودیوز و هوس‌گا پروداکشنز است، در تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۳ یا ١۴٠٢ اردیبهشت ٢٢ توسط کچاپ انترتینتمت در ایالات متحده اکران خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از فیلم هیپنوتیک را ببینید:

تریلر فیلم خواب آور

از بازیگران این فیلم می‌توان به بن افلک، آلیس براگا، هاله فینلی، دایو اوکینی، ویلیام فیکنر و جی دی پاردو اشاره کرد. داستان فیلم درباره یک کارآگاه در جستجوی دختر گم شده خود است. او به زودی متوجه درگیر شدن با یک سری سرقت‌های مداوم توسط یک مرد مرموز دارای قدرت‌های هیپنوتیزم می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *