ویدیو : تیزر جدید فیلم علمی تخیلی و دلهره‌ آور The Creator

به تازگی تیزر جدید فیلم علمی تخیلی و دلهره‌ آور The Creator در رسانه ها منتشر شده و توجه علاقه مندان به این ژانر از فیلم های سینمایی را به خود جلب کرده است.

The Creator قرار است در 29 سپتامبر 2023 اکران شود. در حال حاضر، تنها فیلم دیگری که قرار است در آن تاریخ اکران شود، دنباله انیمیشن پارامونت، PAW Patrol: The Mighty Movie می‎باشد. این فیلم ابتدا قرار بود در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ اکران شود.

بیشتر بخوانید:

آهنگساز فیلم The Creator مشخص شد + نخستین تریلر رسمی فیلم The Creator منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

تیزر جدید فیلم علمی تخیلی و دلهره‌ آور The Creator

تیزر جدید از فیلم جنجالی The Creator

امروز جدید ترین تیزر از فیلم The Creator در فضای مجازی پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است. گویا The Creator در اواخر سپتامبر به طور انحصاری در سینماها نمایش داده می شود.

با این حال، از آنجایی که این فیلم توسط استودیو قرن بیستم که متعلق به دیزنی است، اکران خواهد شد، این فیلم احتمالاً در ماه دسامبر یا اوایل ژانویه برای پخش در Hulu در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین اعلام شده است که سرویس استریم تا پایان سال با Disney+ در یک برنامه ادغام می‌شود، بنابراین The Creator می‌تواند به عنوان عنوان اولین فیلم در برنامه جدید عمل کند.

تیزر جدید فیلم علمی تخیلی و دلهره‌ آور The Creator
پیش نمایش جدید فیلم علمی تخیلی The Creator

جدید ترین تیزر از فیلم The Creator

در ادامه می‌توانید پیش نمایش جدید فیلم علمی تخیلی The Creator را ببینید:

داستان این فیلم در مورد یک جنگی در آینده بین نسل بشر و نیروهای هوش مصنوعی بوده، جاشوا، یک مامور سابق نیروهای ویژه که از ناپدید شدن همسرش  افسرده و ناراحت است، استخدام می شود تا خالق، معمار گریزان هوش مصنوعی پیشرفته را که توسعه داده است، شکار کند و بکشد. یک سلاح مرموز با قدرت پایان دادن به جنگ و خود بشر.

تیزر جدید از فیلم جنجالی The Creator

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تیزر جدید فیلم علمی تخیلی و دلهره‌ آور The Creator چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *