پشت پرده پلمب و دستگیری صاحب دفتر املاکی که خانه به سگ فروخت [+فیلم]

پلمب و دستگیری صاحب دفتر املاکی که خانه به سگ فروخت بسیار خبرساز شد. او که اقدام به عقد قرارداد فاقد اعتبار برای یک واحد آپارتمان کرده بود، پلمب شد.

دادستان تهران، بنگاه املاکی که چند روز قبل با انتشار فیلمی مدعی‌شده که خان خریداری‌ شده یک زن و شوهر را به‌نام سگشان زده پلمب، بنگاه‌دار بازداشت، و مجوز این فرد نیز لغو شده است. ماجرای فروش آپارتمان به یک سگ چیست؟ چرا دفتر مشاور املاکی که خانه میلیاردی را به‌ نام یک سگ‌ زد پلمب شد ؟ در ادامه با جزئیات بیشتر همراه فیگار بمانید.

پلمب و دستگیری صاحب دفتر املاکی که خانه به سگ فروخت

پلمب دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد با سگ کرده بود

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پی منتشر شدن فیلمی با موضوع فروش یک دستگاه آپارتمان مسکونی در محدوده پونک به یک قلاده سگ که با واکنش‌ منفی کاربران فضای مجازی همراه بوده است، اعلام کرد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به سرعت قرار گرفت.

پلمب و دستگیری صاحب دفتر املاکی که خانه به سگ فروخت

ورود پلیس به ماجرای فروش یک آپارتمان به سگ

با شناسایی محل بنگاه املاک متخلف در منطقه جنت آباد مرکزی، صبح روز شنبه 28 مردادماه 1402، متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای 5 تهران پلمب گردیده است.

فیلم فروش خانه ۵ میلیاردی به یک سگ

یک سگ در تهران صاحب خانه ۵ میلیاردی شد :

چستر نام سگی است که صاحب خانه 5 میلیاردی در محله‌ای از تهران شده است. این اقدام در زمانی رخ می‌دهد که مردم برای خرید خانه متری اقدام می‌کنند!

پلمب بنگاه املاکی که خانه به نام سگ کرده بود

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران رضا تبار، گفته است:

دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد فاقد اعتبار برای یک واحد آپارتمانی کرده بود با دستور قضایی بسته شد.

همچنین در ادامه تبار گفت:

اقدام این دفتر مشاور املاک ضمن اینکه از حیث قانونی و حقوقی فاقد وجاهت و اعتبار بوده، سبب جریحه‌دار شدن احساسات انسانی جامعه نیز شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر ارزش‌های اخلاقی جامعه افزود:

این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است. به‌منظور حفظ حقوق شهروندان، این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است. اقدام این مشاور املاک درخصوص موضوع یادشده، ضرورت بررسی صلاحیت‌های شغلی این فرد را محرز می‌سازد و بر همین اساس، پرونده این شخص از حیث چگونگی احراز شرایط تصدی مشاور املاک در صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی برای سلب صلاحیت وی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پلمب و دستگیری صاحب دفتر املاکی که خانه به سگ فروخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذاری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *