تریلر فیلم Maestro بردلی کوپر منتشر شد ! [+تاریخ پخش]

تریلر فیلم Maestro بردلی کوپر به تازگی منتشر شده است. این اثر نخستین بار در جشنواره ونیز امسال روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

مایسترو یا Maestro فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر زندگی‌نامه‌ای و به کارگردانی بردلی کوپر است. این فیلم سینمایی بر اساس زندگی لئونارد برنستاین ساخته شده و فیلم‌ نامه آن را کوپر و جاش سینگر نوشته‌اند و به تازگی تریلر آن به انتشار رسیده است.

تریلر فیلم Maestro

تریلر فیلم مایسترو بردلی کوپر

مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ و تاد فیلیپس از تهیه‌ کنندگان فیلم هستند و کوپر در کنار کری مولیگان و جرمی استرانگ بازیگران آن هستند. این فیلم از طریق نتفلیکس در تاریخ 29 آذر منتشر خواهد شد. این فیلم زندگی‌نامه‌ای در مورد زندگی موسیقی‌دان لئونارد برنستاین، و با تمرکز بر ازدواج او با فلیسیا مونته‌آلگره است.

این پروژه در پارامونت پیکچرز در حال توسعه بود و مارتین اسکورسیزی در ابتدا قصد داشت کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. وی برای ساخت مرد ایرلندی (۲۰۱۹) از کارگردانی این فیلم کنار رفت و به بردلی کوپر اجازه داد تا در می ۲۰۱۸ به عنوان کارگردان به فیلم بپیوندد و نقش برنستاین را نیز ایفا کند. اسکورسیزی در کنار تاد فیلیپس و استیون اسپیلبرگ تهیه‌کنندگی این سینمایی را بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان

تریلر فیلم Maestro
تریلر فیلم Maestro بردلی کوپر

تریلر فیلم مایسترو بردلی کوپر

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Maestro بردلی کوپر را ببینید:

اسپیلبرگ در ابتدای ماجرا به فکر کارگردانی این فیلم بود و برای یافتن بازیگر به کوپر مراجعه کرده بود اما پس از اکران شدن ستاره‌ای متولد شده‌است (۲۰۱۸) عنوان کارگردانی را به کوپر پیشنهاد داد. در تاریخ ژانویه ۲۰۲۰، این پروژه به نتفلیکس داده شد و ابتدا انتظار می‌رفت فیلم‌برداری آن در سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

در سپتامبر ۲۰۲۰، این پروژه با پیوستن کری مولیگان به بازیگران، عنوان مایسترو را به خود اختصاص داد. همچنین اعلام شد که فیلم‌برداری در بهار ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. در اکتبر، جرمی استرانگ برای پیوستن به بازیگران در نقش جان گرون وارد مذاکره شد. در مارس ۲۰۲۲، مت بامر برای پیوستن به بازیگران وارد مذاکره شد.

تریلر فیلم مایسترو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Maestro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *