چالش باربی بوراک دنیز با پیراهن صورتی + پشت پرده شکایت نیلپری از او

تصویر جنجالی بوراک دنیز با پیرهنی صورتی را در ادامه ببینید و اطلاعات پروژه جدیدش با هانده ارچل که قرار است به زودی از تلوزیون پخش شود را مطالعه نمایید.

بوراک دنیز با پیرهنی صورتی

بوراک دنیز و هانده ارچل از شش سال پیش با بازی در سریال تلویزیونی Aşk Laftan Anlamaz دوستان قدیمی هم هستند. در طول فیلمبرداری سریال، هماهنگی میان هانده ارچل و بوراک مشهود بود. حتی حدس زده می‌شد که این دو زوج خارج از فیلمبرداری نیز بایکدیگر در رابطه باشند. اما مشخص نشد جریان چه هست، این روزها که هانده ارچل با هاکان سابانجی در رابطه است، بار دیگر با بوراک دنیز پارتنر شده است.

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز به زودی از شبکه فاکس ترکیه پخش خواهد شد. برای اطلاع از زمان پخش سریال Bambaşka Biri با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز به لینک پیوست شده رجوع نمایید.

بوراک دنیز چندی پیش مزاحمتی برای بازیگر زن ترک نیلپری شاهین کایا ایجاد کرده بود، در همین راستا نیلپری از او شکایت کرد و نتیجه دادگاه هفت سال حبس برای بوراک دنیز است، که بوراک در دادگاه حاضر نشده بود. هنوز نتیجه دقیق این حکم و نحوه اجرای آن مشخص نشده است.

پروژه جدید بوراک دنیز با هانده ارچل

پروژه جدید بوراک دنیز با هانده ارچل
پروژه جدید بوراک دنیز با هانده ارچل

اتفاقی که نیفتاد یا آن اگر افتاد، این یک عشق کاملاً مخفی بود. سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز با نام “دو غریبه” یا شاید “غریبه درونم” از شبکه فاکس پخش می‌شود.

هانده ارچل پس از مدتی مرخصی برای مراقبت از خواهرزاده سه ساله‌اش ماوی که به سرطان مبتلا شده بود، به نظر می‌رسد کاملاً به زندگی کاری خود بازگشته است. گواه فعالیت مجدد هانده این است که به عنوان چهره تبلیغاتی دیزنی پلاس ترکیه و برند معروف پوشاک حضور داشته و حتی تصاویرش روی جلد مجله Marie Claire چاپ می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد یک تولید جدید، هانده و بوراک را در کنار هم قرار خواهد داد. “Içimdeki Yabanci” نام پروژه‌ای است که این دو در آن حضور خواهند داشت. انگین آک‌یورک از دیگر بازیگران احتمالی این سریال است.

تصویر جنجالی بوراک دنیز با لباس صورتی را ببینید:

بوراک دنیز با پیرهنی صورتی
تصویر جنجالی بوراک دنیز با لباس صورتی

دیدگاه شما نسبت به تصویر بوراک دنیز با پیرهنی صورتی چیست؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *