خوانندگی دمت اوزدمیر به زبان فارسی : “خونه ما خیلی دوره!”

ویدیوی خوانندگی دمت اوزدمیر به زبان فارسی در سریال اسم من فرح را در ادامه تماشا کنید. در این سریال بازیگر زیبای ترک ترانه خونه ما خیلی دوره را می‌خواند.

خوانندگی دمت اوزدمیر به زبان فارسی

آماده سازی سریال «اسم من فرح» با بازی دمت اوزدمیر و انگین آکیورک برای کانال FOX ادامه دارد. این سریال به زودی از شبکه فاکس پخش خواهد شد، اما هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.

در تیزر معرفی سریال ترکی اسم من فرح، مشخص می‌شود که دمت اوزدمیر برای لالایی، آهنگ فارسی خونه ما خیلی دوره را می‌خواند.

بیشتر بخوانید:

دمت اوزدمیر به زبان فارسی حرف های بد زد!

مصاحبه دمت اوزدمیر درباره پشت پرده طلاقش با اوزهان

آهنگ خونه ما خیلی دوره دمت اوزدمیر را گوش دهید:


در سریال “اسم من فرح” دمت نقش (فرح) یک زن ایرانی را بازی می‌کند که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسر بیمارش در حال مبارزه است، شاهد یک جنایت می‌شود و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اسم من فرح

روز و ساعت پخش سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

زمان پخش سریال اسم من فرح
خوانندگی دمت اوزدمیر به زبان فارسی

Demet Özdemir

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که او توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود.

در این مجموعه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با چهره های معروف ترک نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود. در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. سریال جدید دمت اوزدمیر در دیزنی پلاس بود که در شهریور پخش شد.

آهنگ خونه ما خیلی دوره دمت اوزدمیر
آهنگ خونه ما خیلی دوره دمت اوزدمیر

بیشتر بخوانید:

دمت اوزدمیر خونه ما خیلی دوره


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *