افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو

به تازگی افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو شب های مافیا و ارتش سری در رسانه ها سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا صحبت های مجری مشهور در مورد تقلب در بازی های رئالیتی شو در رسانه ها پخش شده است که گویا حواشی زیادی را ایجاد کرد. گویا شرکت او در برنامه های رئالیتی شو شب های مافیا و ارتش سری حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است.

برخی کاربران از صحت بازی او مطمئن نیستند و میگویند همه این نتیجه ها در این برنامه ها تقلب می باشد و از قبل کار شده است. در ادامه به اظهارات امیرعلی نبویان در مورد رئالیتی شو مافیا بیشتر خواهیم پرداخت.

مقدمه بند دو

افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو

افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو
صحبت های مجری مشهور در مورد تقلب در بازی های رئالیتی شو

ارتش سری عنوان رئالیتی‌شو تازه‌ای با اجرای امیرعلی نبویان و به کارگردانی ابوطالب است که در ادامه برنامه‌های قبلی این کارگردان از جمله شب‌های مافیا و پدرخوانده و با تفاوت‌هایی در اجرا و جزییات بازی ساخته شده و به تازگی پخش آن از فیلیمو آغاز شده است.

امیرعلی نبویان که اجرای این رئالیتی‌شو را بر عهده دارد این بازی را یک سناریوی جدید برگرفته از بازی مافیای روسی می‌داند که تفاوت آن با دیگر بازی‌ها، یک اتاق خصوصی گفت‌وگوست که در این اتاق حقایق افشا می‌شود.

صحبت های مجری مشهور در مورد تقلب در بازی های رئالیتی شو

افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو
اظهارات امیرعلی نبویان در مورد رئالیتی شو مافیا

امیرعلی نبویان پیش از این به عنوان بازیکن در مسابقه‌های قبلی از جمله شب‌های مافیا حضور داشته است، در ارتش سری به عنوان گرداننده بازی همگام با بازیکنان دیگر ایفای نقش می‌کند. بخش‌هایی از گفتگوی هفت صبح با امیرعلی نبویان را در ادامه می‌خوانید:

“واقعیت این است که بازی مافیای روسی بازی مادر است که با چندین سناریوی مختلف آن را بازی می‌کنند. در بازی اصلی مافیا نقش‌های دکتر، حرفه‌ای و کارآگاه وجود نداشته و بعد این نقش‌ها رفته رفته به آن اضافه شده است که بشود آن را با تعداد بازیکنان بیشتری بازی کرد.”

وی در ادامه افزود:

“بازی ارتش سری یکی از سناریوهایی است که از بازی مافیای روسی منشعب شده است و اتاق گفت‌وگوی خصوصی در این بازی آن را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند. در اتاق گفت‌وگوی خصوصی یک بازیکن طرف مقابل را به این اتاق دعوت می‌کند و از او درباره نقشی که دارد می‌پرسد و او موظف است که در حضور گرداننده بازی واقعیت را بگوید و حق دروغگویی ندارد. وقتی از اتاق خارج می‌شوند، این بازیکنان یک ترم حق ندارند درباره اطلاعات اتاق خصوصی هیچ اطلاعاتی به بازی ارائه کنند. بعد از آن ترم، روزی آغاز می‌شود به نام روز وقاحت که دروغگویی مجاز است و تصمیم با بازیکنان است که متوجه شوند چه کسی راست و چه کسی دروغ می‌گوید.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *