از جنجالی‌ترین حضور بوراک دنیز در فشن شو ویژه هفته مد پاریس تا شکایت از او

ویدیویی از حضور میهمان ویژه فشن شو Valentino بوراک دنیز در هفته مد پاریس را در ادامه تماشا کنید. این بازیگر جذاب و خوشتیپ ترک مهمان ویژه این فشن شو بود.

ویدیویی جذاب از بوراک دنیز در هفته مد پاریس

بوراک که عکسش بر جلد مجله مد ایتالیایی Les Hommes Publics چاپ شده بود، با لباس‌های برند Valentino توجه زیادی را به خود جلب کرد و این برند معروف برای تماشای فشن شو خود در هفته مد پاریس، از بوراک دنیز دعوت به عمل آورد. بوراک در چهاردهم اسفند در این فشن شو شرکت کرد و در ادامه ویدویی از حضور بوراک دنیز در این مراسم را می‌توانید تماشا کنید.

ویدیویی جذاب از بوراک دنیز در هفته مد پاریس را ببینید:


میهمان ویژه فشن شو Valentino بوراک دنیز

ویدیویی از حضور بازیگر ترک در فشن شو Valentino در هفته مد پاریس :


عکس بوراک دنیز بر مجله مد ایتالیایی Les Hommes Publics

بوراک دنیز (به ترکی استانبولی: Burak Deniz) (زاده ۱۷ فوریهٔ ۱۹۹۱) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.

میهمان ویژه فشن شو Valentino بوراک دنیز
عکس بوراک دنیز بر مجله مد ایتالیایی

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.

بوراک دنیز در فشن شو Valentino
بوراک دنیز در فشن شو Valentino

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *