وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار

شخصیت های بسیاری در وفاداری خود را به طرفداران ثابت کرده اند. در ادامه می خواهیم وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول معرفی کنیم.

MCU مملو از شخصیت‌هایی بوده که برای زنده ماندن هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند؛ اما برخی از وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول ، برای کمک به دیگران هر کاری انجام خواهند داد. با اضافه شدن She-Hulk به افسانه‌های دنیای سینمایی مارول در سال 2022، جهان روز به روز قهرمانان و شروران فوق العاده قدرتمند بیشتری را به دست می‌ورد. کاپیتان آمریکا مردی بود که برای محافظت از کسانی که به او وابسته بودند دست به هر کاری می‌زد. مرد آهنی قهرمانی است که اغلب مراقب خودش بود؛ اما همچنان برای نجات دنیا در زمانی که تراشه‌ها از کار می‌افتاد، خود را قربانی می‌کرد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

  • باوفا ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

در ادامه قرار است وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

اگرچه تعداد کمی از وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول وجود داشته‌ که در برخی مواقع هم آن‌ها کاملاً خودخواه بوده‌اند. با این حال، شخصیت‌هایی که طرفداران واقعاً عاشق آن‌ها می‌شوند، آن‌هایی هستند که وفادار و قهرمان می‌مانند. این‌ها مردان و زنانی می‌باشد که ثابت می‌کنند یک ابرقهرمان واقعی چیست و چه کارهایی را انجام می‌دهد.

Ms. Marvel

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفامند ترین کاراکتر های MCU

خانم مارول نمونه کاملی از نسل بعدی قهرمانان MCU است که جزء وفامند ترین کاراکتر های MCU می‌باشد. در حالی که اولین تیم انتقام جویان متشکل از جاسوسان فوق العاده، سربازان و خدایان در میان مردان بود، خانم مارول فقط دختری است که می‌خواهد آنچه را که درست است انجام دهد. او همچنین به دوستان و محله خود بسیار وفادار است. کامالا برای محافظت از مردم اطرافش، شهروندانی در خیابان که قدرتی نداشتند و اغلب به عنوان خسارت جانبی برای نبردهای قهرمانان بزرگتر ختم می شد، زندگی خود را به خطر انداخت. این کار نتیجه داد زیرا وفاداری او به مردم محله‌اش باعث شد که آن‌ها بایستند و در زمان مناسب از او محافظت کنند.

بهترین کمیک های میس مارول

Spider-Man

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفادارترین کاراکترهای های دنیای مارول

مرد عنکبوتی در تمام مدت حضورش در MCU زندگی خود را به عنوان یک خارجی سپری کرده است که جزء وفادارترین کاراکترهای های دنیای مارول قرار گرفته است. او در این نسخه دوستان بیشتری در مدرسه داشت و در کمیک آن شخصیتی که دوران دبیرستانش بود نبود. با این حال، او همچنین کسی بود که خواستار بود تا خود را در بین قهرمانان جای بندازد که این مورد او را به یک متحد بسیار وفادار تبدیل کرد. مرد آهنی به او علاقه‌مند شد و مرد عنکبوتی از آن زمان به بعد به شدت به تونی استارک وفادار ماند. او زندگی خود را به خطر انداخت تا از دوستانش محافظت کند تا همیشه کار درست را انجام دهد. او حتی در برابر فرستادن شرورانش به دنیای خودشان مقاومت کرد و از اعتقاداتش دفاع کرد و می‌خواست آن‌ها را نیز نجات دهد. وفادارتر از این شخصیت تا به حال دیده نشده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی

خفن ترین و بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

Sif

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

سیف پس از معرفی خوب در Thor، او در نهایت به ماموریت خارج از صفحه نمایش خود در Thor: The Dark World رفت و تا قبل از Thor: Love and Thunder ظاهر نشد، به جز یک فیلم کوتاه در Marvel’s Agents of SHIELD که در آن زمان کوتاهی را نقش آفرینی کرد. با این حال، سیف یکی از وفادارترین اعضای نیروهای آسگاردی باقی ماند. او برای محافظت و نجات آسگارد جنگید و حاضر بود بمیرد تا از کسانی که به کمک و محافظت او نیاز داشتند، اطمینان حاصل کند. سیف حتی یک بازوی خود را از دست داد؛ اما بهبود یافت و یک آسگاردی وفادار ماند که نسل بعدی جنگجویان را آموزش داد.

Gilgamesh

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

اکثر اعضای Eternals رابطه قوی با یکدیگر داشتند؛ اما زمانی که آن‌ها از هم جدا شدند، اکثر آن‌ها راه خود را ادامه دادند. این در مورد گیلگمش صادق نبود زیرا او جزء باوفاترین کاراکتر های MCU می‌باشد. او زندگی خود را برای محافظت از تنا که متوجه شد چندین بار کنترل خود را از دست داده بود، قرار داد. گیلگمش تا زمان مرگ به تنا وفادار ماند. او یک بار هم سعی نکرد راه خود را در دنیا پیدا کند و در کنار او ماند و از او مراقبت کرد و اطمینان حاصل کرد که او همیشه در امان بماند. در حالی که او مرده بود، هر کاری که از دستش بر می‌آمد برای محافظت از هم تیمی خود انجام داد تا اینکه او سرانجام توانست روی پای خود بایستد.

بهترین کمیک های اترنالز

Groot

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
باوفا ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

به راحتی می‌توان گفت که هیچ یک از اعضای Guardians of the Galaxy دقیقاً وفادار نیستند، حتی به یکدیگر رهم نخواهند کرد. این تیم با هم جنگیدند، با هم رشد کردند و به یک خانواده تبدیل شدند. با این حال، آن‌ها نیز غیرقابل پیش بینی بودند و اغلب با یکدیگر درگیر می‌شدند. تنها استثنا گروت بود که او را جزء باوفا ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول قرار می‌داد. او به شدت به راکت وفادار بود و در حالی که دوستی آن‌ها هرگز جز شرارتشان توضیح داده نشد، گروت و راکت به وضوح یکدیگر را دوست داشتند. حتی به عنوان یک گروت نوجوان جدید، با گستاخی‌‌های فراوانش، مشخص بود که این همان شخصیتی است که برای محافظت از خانواده‌اش خواهد مرد.

بیشتر بخوانید:

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند

حقایق نگهبانان کهکشان

Heimdall

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفامند ترین کاراکتر های MCU

هایمدال خدایی بود که اودین برای مراقبت از بایفراست و محافظت از آسگارد در برابر بیگانگان به او اعتماد داشت. او وفادارترین خدایان به پدر خود و سپس به خود ثور بود. زمانی که لوکی آسگارد را تصاحب کرد، هایمدال به وظیفه خود وفادار ماند و مخفی شد، جایی که هنگام ورود هلا از آسگاردی‌‌ها محافظت کرد. هایمدال برای کمک به ثور در زمانی که به آن نیاز داشت، آنجا بود. حتی پس از مرگش، او همچنان از والهالا مراقب مردمش بود. در حالی که او سزاوار استراحت نهایی خود در آنجا بود، همچنان مراقب بود و وفادارترین آسگاردی در MCU باقی ماند.

Happy Hogan

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفادارترین کاراکترهای های دنیای مارول

هپی هوگان دوران خود را در MCU به عنوان دست راست تونی استارک آغاز کرد و او جزء وفامند ترین کاراکتر های MCU قرار گرفت. او به عنوان محافظ و رئیس امنیت Stark International خدمت می‌کرد. وقتی استن مسئولیت را بر عهده گرفت، هپی به استارک وفادار ماند. حتی زمانی که مرد آهنی مرد، هپی هوگان وظایف خود را طبق برنامه انجام می‌داد. او برای پیتر پارکر در آنجا ماند و در صورت لزوم به او کمک کرد؛ زیرا می‌دانست که تونی استارک این را می‌خواهد. او بیش از یک کارمند خوب بود.

Katy

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
باوفاترین کاراکتر های MCU

کتی در MCU هوای تازه داشت و جزء وفادارترین کاراکترهای های دنیای مارول قرار گرفت. کیتی و شانگ چی بیشتر به بهترین دوستان نزدیک بودند تا عاشق و این تغییر خوبی در دنیای ابرقهرمانی مارول بود. او همچنین به شدت وفادار به شانگ چی بود. وقتی متوجه شد که شانگ چی در خطر است و اتفاقات بدی در حال رخ دادن برای او است، هرگز او را ترک نکرد. هنگامی که نبرد بزرگ به پایان رسید، کتی در کنار جنگجویان جنگید، با اینکه اصلاً قدرت یا تعلیم داده نشده بود. شانگ چی به هیچ وجه نمی‌تواند دوست بهتری نسبت به کتی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های شانگ چی

نقد فیلم شانگ چی

Okoye

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

Okoye یک جنگجوی قدرتمند واکاندا و بخشی از Dora Milaje است. این گروه مشت پادشاه واکاندان هستند و اوکویه در پلنگ سیاه ثابت کرد که چقدر به پادشاهی و دوستانش وفادار است. زمانی که تچالا پادشاه بود، هر کاری که از او خواسته شد انجام داد و از ملت خود محافظت کرد. زمانی که کیلمونگر مسئولیت را به دست گرفت، با وجود اینکه با روش های او موافق نبود، به او وفادار شد، زیرا این وظیفه او بود. با این حال، او همچنین به دوستانش وفادار ماند و به آنها کمک کرد تا فرار کنند در حالی که هرگز به پادشاه جدید خود خیانت نکرد. این وفاداری به یک عیب است.

Captain America

وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
باوفا ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

کاپیتان آمریکا جزء باوفاترین کاراکتر های MCU قرار خواهد گرفت. استیو راجرز چیزی جز دفاع از کشورش نمی‌خواست و تبدیل به انتقام‌جوی ستاره‌ای شد که این کار را انجام داد. او زندگی خود را بارها و بارها به خطر انداخت تا جهان را نجات دهد، چه در جنگ و چه به عنوان عضوی از The Avengers همیشه در خطر بود. در حالی که او و مرد آهنی به جنگ با یکدیگر رفتند، دلیل وفاداری کاپیتان به دوست دیرینه‌اش باکی بارنز و تمایل او برای نجات جانش بود. هر کاری که کاپیتان آمریکا انجام می‌داد به نام اعتقادات و اخلاق او بود و هیچکس نمی‌توانست وفاداری او به دوستان، متحدان و اعتقاداتش را زیر سوال ببرد.

بهترین کمیک های کاپیتان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وفادار ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین وفاداران تونی هپی هوگانچه کسانی بودند؟

هپی هوگان و پیتر پارکر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *