رقابت هانده ارچل و مادر دوست پسرش آرزو سابانجی بر سر استایل جذاب

بعد از شایعه بحران رابطه هانده و مادر دوست پسرش ، اینبار هانده و آرزو سابانجی در یک عروسی حاضر شدند. استایل هانده ارچل و مادر دوست پسرش در عروسی را ببینید.

هانده ارچل که برای ایفای نقش لیلا در سریال دو غریبه حاضر می‌شود، آخرین روزهای تابستانی اش را در مراسم‌های مختلف می‌گذراند. بعد از مسافرت‌های میلیاردی با دوست پسرش هاکان سابانجی، به عروسی یک فرد معروف در ترکیه رفتند. استایل هانده و آرزو سابانجی در این عروسی جلب توجه کرد.

استایل هانده ارچل و مادر دوست پسرش در عروسی

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی، آرزو سابانجی مادر هاکان، حادثه، اوزگه و بسیاری از افراد مشهور در عروسی یاسمین تاجراوغلو و احمد اوراس که کارآفرین و از افراد مهم و معروف در ترکیه هستند حضور داشتند. خود خانواده سابانجی نیز یکی از خانواده‌های مهم و ثروتمند ترکیه هستند.

در این عروسی، استایل هانده ارچل و مادر دوست پسرش در عروسی جلب توجه کرد. تصاویری از عروسی را در ادامه ببینید. آرزو سابانجی که در ابتدا با رابطه هاکان و هانده موافق نبود، به نظر می‌آید رابطه خوبی با هانده برقرار کرده است.

استایل هانده ارچل و مادر دوست پسرش در عروسی
استایل هانده ارچل و مادر دوست پسرش در عروسی

هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی

بعد از استایل هانده ارچل و مادر دوست پسرش در عروسی یاسمین تاجراوغلو، تصویر عاشقانه‌ای که از هانده ار خود و هاکان در اینستاگرام منتشر کرد نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت.

هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی
هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی

مصاحبه جدید هانده ارچل درباره رابطه او با مادر هاکان

در مصاحبه جدید هانده ارچل درباره رابطه او با مادر هاکان ، زمانی که از هانده ارچل درباره پروژه جدیدش، سریال دو غریبه پرسیده می‌شود، هانده می‌گوید:

همه چیز خوب پیش میره

اما در پاسخ به سوالات شخصی هانده تشکر کرده و سکوت می‌کند. خبرنگار می‌گوید:

بالاخره مشخص شد که رابطه عاشقانه ای دارید و همه چی خوب پیش میره، با آرزو خانم (مادر هاکان) هم آشنا شدید، چیزی هست که بخواهید به ما بگین؟

هانده چیزی نمی‌گوید و به مسیرش ادامه می‌دهد.


بحث دوست پسر هانده ارچل با خبرنگار

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی که برای حضور در فستیوال کن به فرانسه سفر رفته بودن، هنگام بازگشت در فرودگاه دیده شدن. هانده و هاکان درباره فستیوال به سوالات خبرنگار پاسخ دادن و گفتن که به خاطر انتخابات برگشتیم. اما هاکان سابانجی به خبرنگار آکیف یامان که هر بار با این زوج در فرودگاه مصاحبه میکنه گفت:

هر دفعه باید باهات صحبت کنیم؟ اما هر بار در فرودگاه با همون شرایط کمی داره خنده دار میشه، انگار همیشه در سفر هستیم. من دیگه کمی دارم اذیت میشم

خبرنگار هم گفت من فقط کارم رو انجام میدم. هانده خانم میدونه ما ممکنه 7 روز هفته هانده رو ببینیم و هر بار باهاش مصاحبه کنیم.

ویدیوی بحث دوست پسر هانده ارچل با خبرنگار :


رقص هانده ارچل با مادر دوست پسرش

آشنایی هانده ارچل با خانواده دوست پسرش

هاکان سابانجی در مراسم عروسی که شرکت داشت، دوست دخترش هانده ارچل را با خانواده ثروتمندش آشنا کرد. در این مراسم آرزو سابانجی (مادر هاکان) و هانده با هم رقصیدند.

تصویر مرتبط با مراسم عروسی را در ادامه تماشا کنید:

آشنایی هانده ارچل با خانواده دوست پسرش
مصاحبه جدید هانده ارچل درباره رابطه او با مادر هاکان

آشنایی هانده ارچل با خانواده دوست پسرش در یک مراسم عروسی اتفاق افتاد.

بحران رابطه هانده ارچل و دوست پسرش

اختلاف هانده ارچل و هاکان سابانجی بر سر چیست؟ طبق خبر TAKVIM هانده ارچل و هاکان سابانجی اولین بحران بزرگ خود را در ایتالیا تجربه کردند و تعطیلات را در آنجا گذراندند. بعد از اینکه خانواده هاکان این رابطه را تایید نکردند، به نظر می‌آید بین خود هانده و هاکان اختلافی پیش آمده است.

گویا هاکان سابانجی که تلفنش رو زمین نمیزاشته و این بازیگر از بی‌تفاوتی دوست پسرش ناراحت شده. هاکان سابانجی هم از حضور مداوم طرفداران ارچل ناراحت شده بود و به برخی از طرفداران این بازیگر زیبا واکنش تندی نشان داده.

هانده ارچل کیست؟

اختلاف هانده ارچل و هاکان سابانجی
اختلاف هانده ارچل و هاکان سابانجی

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آنها ماوی آیلین هنوز کوچک است که متاسفانه در تابستان خبری مبنی بر ابتلای او به بیماری سرطان منتشر شد. این خبر برای هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که مادر آن‌ها نیز بر اثر همین بیماری جان خود را از دست داد.

از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به : مست عشق، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران آفتاب و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بوراک دنیز و تولگا ساریتاش هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *