عصبانیت و رفتار بد هاکان دوست پسر هانده ارچل با خبرنگار [+ویدیو]

هاکان سابانجی دوست پسر هانده ارچل که به همراه هانده ار کن باز می‌گشتند، در فرودگاه دیده شدند. واکنش تند دوست پسر هانده ارچل به خبرنگار جنجال برانگیز شد.

واکنش تند دوست پسر هانده ارچل به خبرنگار

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی که برای حضور در فستیوال کن به فرانسه سفر رفته بودن، هنگام بازگشت در فرودگاه دیده شدن. هانده و هاکان درباره فستیوال به سوالات خبرنگار پاسخ دادن و گفتن که به خاطر انتخابات برگشتیم. اما هاکان سابانجی دوست پسر هانده ارچل به خبرنگار آکیف یامان که هر بار با این زوج در فرودگاه مصاحبه میکنه گفت:

هر دفعه باید باهات صحبت کنیم؟ من دیگه کمی دارم اذیت میشم.

توضیحات هانده ارچل درباره رفتار تند دوست پسرش به خبرنگار

واکنش تند هاکان سابانجی به خبرنگار
بحث هاکان دوست پسر هانده ارچل با خبرنگار, واکنش تند هاکان سابانجی به خبرنگار

خبرنگار هم گفت من فقط کارم رو انجام میدم. هانده خانم میدونه ما ممکنه 7 روز هفته هانده رو ببینیم و هر بار باهاش مصاحبه کنیم. بحث هاکان دوست پسر هانده ارچل با خبرنگار در واقع بر سر چه بود؟ هاکان که خیلی خسته بود، از اینکه هر سری در فرودگاه دیده می‌شوند ناراحت بود. هاکان به خبرنگار گفت:

اینکه هرسری در فرودگاه منتظر مایی و مصاحبه میکنی وضعیت خنده داری داره میشه و این منو اذیت می‌کنه! انگار که همیشه در سفریم ما، ولی اینطور نیست.

ویدیوی واکنش تند هاکان سابانجی به خبرنگار :


ویدیویی دیگر از یک خبرنگار متفاوت، که در قسمت خروجی فرودگاه این مصاحبه را انجام داده است. زمانی که خبرنگار در رابطه با خانواده هاکان سوال می‌پرسند، این زوج پاسخی نمی‌دهند. (واقعا درک نمیکنم خبرنگارهای ترکیه رو! آخه فرودگاه طرف خسته و کوفته از کن برگشته، حالا بگی کن چطور بود معقول تر به نظر میاد، ولی دیگه خانواده چیه این وسط؟)


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *