مثلث‌ عشقی هانده ارچل ، حادثه و هاکان سابانجی در عروسی یاسمین تاجراوغلو

هانده ارچل و دوست پسرش در عروسی ادا اجه حضور داشتند. ویدیویی از سلام و احوال پرسی هاکان سابانجی با میهمانان حاضر در عروسی منتشر شده است.

مثلث‌ عشقی هانده ارچل ، حادثه و هاکان سابانجی در عروسی یاسمین تاجراوغلو

ماجرای این قضیه که چند روز است در فضای مجازی جنجال برانگیز شده است چیست؟ در عروسی فرد معروفی در ترکیه به نام یاسمین تاجر اوغلو، اسامی شناخته شده‌ای چون ازگی ایوب اوغلو، هانده ارچل‌،‌ حادثه، هاکان سابانجی،‌ آرزو سابانجی و … حضور داشتند.

وضعیت ازگی،‌ هانده و حادثه جلب توجه کرد. حادثه نامزد سابق مهمت دینچلر بود، هانده نیز مدتی با مهمت رابطه داشت. هاکان سابانجی که اکنون با هانده ارچل رابطه دارد، مدتی با حادثه رابطه داشته است و هر سه هانده، حادثه و ازگی برای مدتی یا دوست دختر و یا نامزد کاعان ییلدیریم بازیگر ترک بودند. کاعان این روزها با پینار دنیز رابطه دارد و به نظر می‌رسد قصد ازدواج دارند. این وضعیت دختران توجه کاربران را جلب کرده بود.

هانده ارچل و دوست پسرش در عروسی ادا اجه نیز حضور داشتند که در ادامه تصاویر مرتبط با این مراسم را خواهید دید.

هانده ارچل و دوست پسرش در عروسی ادا اجه

حضور هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی ادا اجه ، نشان از صمیمیت هانده و ادا دارد. هانده ارچل با انتشار یک استوری، عروسی ادا اجه را تبریک گفت و برای این زوج آرزوی خوشبختی کرد. در ادامه می‌توانید استوری هانده ارچل برای تبریک به عروسی ادا اجه را تماشا کنید.

هانده و هاکان مدتی است که در رابطه هستند و این عشق حواشی بسیاری را در پی داشت. مدتی آن‌ها رابطه خود را مخفی کردند،‌ بعد از اینکه آکیف یامان تصاویری از هانده و هاکان دست در دست در فرودگاه منتشر کرد،‌ مشخص شد که این زوج معشوقه هستند.

هاکان سابانجی فرزند یکی از خانواده‌های ثروتمند ترکیه است،‌ که به قدر هانده ارچل با فضای رسانه و مصاحبه با خبرنگاران آشنا نیست. زمانی که از فستیوال کن به ترکیه بر می‌گشتند،‌ آکیف بار دیگر از آن‌ها ویدیویی تهیه کرد و مصاحبه انجام داد،‌ اما هاکان از این مصاحبه ناراحت شد و اعتراض کرد:

اینکه هر بار در فرودگاه با ما مصاحبه انجام میدی،‌ حالت مسخره ای به خودش گرفته،‌ انگار یکسره در مسافرت هستیم. ما مجبوریم هر سری در فرودگاه با شما مصاحبه کنیم؟

و این اتفاق حواشی بسیاری را در پی داشت. مدتی نیز شایعه شده بود که خانواده هاکان، رابطه او با هانده را تایید نمی‌کنند. که بعد از گذشت چندماه،‌ هانده و خانواده هاکان در یک مراسم عروسی،‌ در یک مکان بودند و با هم رقصیدند. که این تصاویر باعث شد حواشی مرتبط با اختلاف هانده و خانواده هاکان تکذیب شود.

معرفی ادا اجه به عنوان باربی ترکیه

هانده ارچل و دوست پسرش در عروسی ادا اجه
ادا اجه باربی ترکیه

استوری هانده ارچل برای تبریک به عروسی ادا اجه

همیشه خوشبخت باشی خوشگل من

هانده ارچل و دوست پسرش در عروسی ادا اجه


ویدیویی از حضور هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی ادا اجه


خانواده هاکان سابانجی

گالری تصاویر خانواده هاکان سابانجی را در ادامه ببینید:

 

هاکان سابانجی و مادرش

هاکان سابانجی و مادرش
هاکان سابانجی و مادرش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *