هانده ارچل در آغوش هاکان سابانجی دوست پسرش در عروسی باربی ترکیه

ویدیویی از مراسم عروسی ادا اجه و برهان تونجر منتشر شده است که هانده ارچل در آغوش دوست پسرش هاکان سابانحی است. ویدیو را تماشا کنید.

هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه متولد 1994 شهر باندیرما است. او در سریال‌هایی همچون دختران آفتاب،‌ عشق حرف حالیش نمیشه،‌ مروارید سیاه، عزیزه، تو در خانه ام را بزن و حلقه به ایفای نقش پرداخته است. در جدیدترین سریال خود با پارتنر قدیمی اش، بوراک دنیز بار دیگر همبازی خواهد شد.

نام این سریال “دو غریبه” است و در فصل پاییز از شبکه فاکس نمایش داده خواهد شد. سه قسمت از این سریال فیلمبرداری شده و بعد از تعطیلات تابستان، ساخت آن ادامه خواهد داشت. هانده تا کنون با بازیگرانی چون بوراک دنیز، کرم بورسین، بوعرا گولسوی و …. پارتنر شده و در سریال ایرانی-ترکی مست عشق نیز هنرنمایی نموده است.

عکس عاشقانه هانده ارچل و هاکان در اینستاگرام

عکس عاشقانه هانده ارچل و هاکان در اینستاگرام
عکس عاشقانه هانده ارچل و هاکان در اینستاگرام ؛ کنسرت ColdPlay

مورات دالکیلیچ، کرم بورسین و کان ییلدیریم از پارتنرهای هانده ارچل بودند، اما رابطه‌های طولانی مدت نداشته است. این روزها هانده ارچل با فرزند یکی از خانواده‌های ثروتمند ترکیه به نام هاکان سابانجی در ارتباط است، که این رابطه حواشی بسیاری نیز داشت.

هانده و هاکان در مراسم عروسی ادا اجه و برهان تونجر، به ترتیب بازیگر و بسکتبالیست ترک، حضور داشتند. در این مراسم غمزه خواهر هانده و حانر ییلدیریم، شوهر خواهر او نیز همراه آن‌ها بودند. ویدیویی از هانده ارچل در آغوش دوست پسرش هاکان سابانحی نیز در این مراسم ضبط و منتشر شده است.

غیبت از سلبریتی‌ها ؛ حواشی زرد!

بعد از حضور هانده ارچل و هاکان سابانجی در کنسرت گروه راک کلدپلی، گفته میشه که هاکان مجبور شده برگرده و یکبار دیگه هم مادرش رو ببره کنسرت!

هانده ارچل در آغوش دوست پسرش هاکان سابانحی

آغوش هانده ارچل و هاکان سابانجی

ویدیوی آغوش هانده ارچل و هاکان سابانجی را تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *