همخوانی اوراز کایگیلار اوغلو بازیگر ترک با نوازنده خیابانی + ویدیو

ویدیویی از همخوانی اوراز کایگیلار اوغلو با نوازنده خیابانی در فضای مجازی منتشر شد که حتی توجه تارکان خواننده محبوب ترک را جلب کرد.

همخوانی اوراز کایگیلار اوغلو با نوازنده خیابانی

ویدیوی همخوانی اوراز کایگیلار اوغلو با نوازندگان خیابانی توجه ویژه‌ای دریافت کرد. تارکان خواننده محبوب ترکیه نیز این ویدیو را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:


اوراز بازیگر و مدل ترکیه است که خودش نیز صدای خوبی دارد. اوراز بارها بر روی صحنه رفته و به خواندن پرداخته است. معروف‌ترین سریالی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته و در ایران شهرت دارد، سریال دختر سفیر است.

آخرین سریال تلویزیونی که اوراز در آن به ایفای نقش پرداخت،‌ سریال سه قرون بود به کارگردانی سینان اوزترک بود که در آن با اکین کوچ، نسرین جوادزاده و آسلیهان مالبورا همبازی بود. این سریال نیز توجه ویژه‌ای از سوی مخاطبان ایرانی دریافت کرد.

کایگیلاراوغلو فعالیت خود را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. موفقیت او در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال درام کمدی نوجوانان هفت کثیف شو تی‌وی بود. وی سپس با به تصویر کشیدن شخصیت فمینن آقا به بازیگران سریال کمدی حرم فاکس پیوست. در سال ۲۰۱۳، او در سریال داستان قدیمی تی‌آرتی ۱ در نقش عمر ظاهر شد. در همان زمان، او مسابقه وقتشه را ارائه داد. سال بعد او مسابقه دیگری با عنوان ردیابی در کانال د ارائه داد.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *