ویدیویی از آواز خواندن نسلیهان آتاگول به زبان فارسی + ویدیو

نسلیهان آتاگول که یکی از خوشگل ترین بازیگران زن ترکیه است، به تازگی ترانه گل سنگم را خوانده است. ویدیوی آواز خواندن نسلیهان آتاگول به زبان فارسی را ببینید.

نسلیهان آتاگول (به ترکی استانبولی: Neslihan Atagül) (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر اهل ترکیه است. او با بازی در فیلم سینمایی عشق اول (۲۰۰۶) به شهرت رسید. او اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی برگ‌ریزان (۱۰–۲۰۰۶) در نقش دنیز و بعداً در فیلم برزخ (۲۰۱۱) بازی کرد.

در همان سال در مجموعه تلویزیونی پدر عزیزم (۲۰۱۱) ظاهر شد. آتاگول برای بازی در فیلم‌های فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و عشق سیاه (۲۰۱۵–۲۰۱۷) مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت. وی به دور از بازیگری، سهام‌دار یک شرکت حمل‌و‌نقل دریایی است که آن شرکت توسط یک خانواده ایرانی کنترل می‌شود.

نسلیهان در اکتبر ۲۰۱۳ در سریال فاتیح هاربیه با کادیر دوغلو آشنا شد . آنها در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ نامزد شدند و در ژوئیه ۲۰۱۶ ازدواج کردند. در سال ۲۰۰۵، ۲ ماه پس از ثبت‌نام در آژانس اربرک در یک فیلم تبلیغاتی بازی کرد. وی در گروه تئاتر دانشگاه یدی‌تپه تحصیل می‌کرد.

در سال ۲۰۱۵، او نقش‌های اصلی را با اکین کوچ در فیلم سینمایی آنچه از تو برایم ماند به نویسندگی لونت کازاک و به کارگردانی عبدالله اوز به نمایش گذاشت. عشق سیاه با بازی بوراک اوزچویت و آتاگول که به کارگردانی هیلال سرال در اکتبر ۲۰۱۵ در استار تی‌وی پخش شد. از دیگر سریال‌هایی است که او در آن بازی کرده‌است، دختر سفیر است که زرین تکیندر و کان اورگانجی‌اغلو نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

آواز خواندن نسلیهان آتاگول به زبان فارسی

آواز گل سنگم با صدای نسلیهان آتاگول را در ادامه تماشا کنید:


اخبار هنرمندان ترکیه:

دیدگاه شما نسبت یه آواز گل سنگم با صدای نسلیهان آتاگول چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *