معرفی برنامه جدید مهران رجبی + تیزر جدید و عجیب غریب این برنامه

تیزر عجیبی که از برنامه جدید مهران رجبی منتشر شد، سوژه فضای مجازی قرار گرفت. نقشی که رجبی در این تیزر بازی می‌کند، توجه‌ها را جلب کرده است.

تیزری که از برنامه مهران رجبی منتشر شده است، خواب عجیب مهران رجبی در یک مراسم عقد را نشان می‌دهد. افرادی در ظاهر سرخ پوست‌ها قصد کشتن او را دارند که ناگهان از خواب بیدار می‌شود و خودش را در مراسم عقد می‌بیند.

برنامه جدید مهران رجبی

انتشار ویدیویی از تیزر برنامه مهران رجبی سوژه فضای مجازی شد:


برنامه تلویزیونی خودمونی با محوریت خانواده، یک مسابقه شاد و جذاب روی آنتن می رود. اجرای برنامه خودمونی بر عهده مهران رجبی است. این مسابقه با حضور دو گروه شرکت کننده که هر گروه متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ به همراه همه فرزندان و نوادگان می‌باشد برگزار می‌شود.

اما این برنامه جدیدی مهران رجبی اجرای آن را برعهده دارد، به ظاهر برنامه‌ای برای زوج‌ها و برگزاری مراسم عقد است؛ که به زودی از شبکه سه سیما منتشر خواهد شد. اطلاعات بیشتری از این برنامه هنوز در دسترس نیست.

یکی از کاربران توئیتر درباره تیزر جدید برنامه مهران رجبی نوشت:

نماد برنامه تراز، بازیگر/مجری تراز، تبلیغ تراز و از همه مهم‌تر؛ طنز تراز و شوکه‌کننده. حبذا به این همه خلاقیت!

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر ایرانی در ۱۲ دی ۱۳۴۰ در خیابان امیری شهر کرج متولد شد. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است. او برای بازی در کودک و سرباز (۱۳۷۸) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

زجبی اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی بچه‌های مدرسه همت تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *