بازیگر محبوب سریال گلجمال بی سر و صدا ازدواج کرد! + عکس

ازدواج مورات اونالمیش بازیگر سریال روزی روزگاری در چوکوروا و گلج‎‎مال با آلبنا ایلیوا همه را غافلگیر کرد! برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

مورات اونالمیش (Murat Ünalmış) متولد ۲۳ آوریل ۱۹۸۱ در قیصریه هنرپیشه اهل ترکیه است. او از طریق خواننده مشهور ماهسون به دنیای سینما وارد شد وی از ۱۳ سالگی رشته بسکتبال را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از سال ۲۰۰۹ نیز شروع به یادگیری کلارنت از یوتیوب کرد. مورات اونالمیش در سال ۲۰۰۴ با بازی در فیلم «خورشید را دیدم» به بازیگری حرفه ای وارد شد.

ازدواج مورات اونالمیش بازیگر سریال روزی روزگاری در چوکوروا

مورات اونالمیش بازیگر محبوب سریال های گل جمال و روزی روزگاری در چوکوروا پس از سه سال رابطه با آلبنا ایلیوا که اصالتا بلغاری است، بی سر و صدا ازدواج کرد! این بازیگر 43 ساله فقط با برگذاری مراسمی ساده وارد زندگی متاهلی شد.

ازدواج بازیگر سریال گل جمال

ازدواج مورات اونالمیش بازیگر سریال روزی روزگاری

مورات با گذاشتن عکسی از مراسم ازدواجش در صفحه اینستاگرام نوشت: از کسانی که توی این روز خوبمون کنارمون بودن، از دوستان، خوانواده و دنبال کننده هامون تشکر می‌کنیم.

در مراسم ازدواج مورات اونالمیش که در استانبول برگذار شد، خوانواده و دوستان نزدیک شرکت کردند.

ازدواج مورات اونالمیش و بیرجه آکالای

ازدواج مورات اونالمیش بازیگر سریال روزی روزگاری در چوکوروا
مورات اونالمیش و بیرجه آکالای

مورات اونالمیش در سال ۲۰۱۱ با هم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎بازی اش بیرجه آکالای ازدواج کرد. مورات اونالمیش و بیرجه آکالای در سریال شمیم عشق بایکدیگر هم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎بازی بودند. آنها در سال ۲۰۱۲ بدلیل نداشتن تفاهم، از یکدیگر طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *