تریلر رسمی فصل هفتم Rick and Morty منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

پس از، کشمکش‌های فراوانی که بر سر فصل 7 سریال ریک و مورتی پیش آمد، بلاخره شبکه ادولت سویم، تریلر رسمی فصل هفتم Rick and Morty را منتشر کرد.

چندی پیش، شبکه ادولت سوئیم، تریلر جدید از فصل 7 انیمیشن ریک و مورتی منتشر کرد. این تریلر، دو صداپیشه جدید را نشان می‌دهد که جایگزین جاستین رویلند، یکی از خالقان این انیمیشن، شده‌اند.

تریلر رسمی فصل هفتم Rick and Morty منتشر شد

شبکه ادولت سوئیم، در تریلر فصل 7 ریک و مورتی ، از صداپیشگان جدید خود رونمایی کرد. تریلر، مملو از سکانس‌های اکشن است به گزارش هالیوود ریپورتر، Adult Swim، نام صداپیشگان را مخفی نگه می‌دارد تا بینندگان از این تغییر منحرف نشوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما + [2023]

یکی از کارشناسان ادولت سوئیم، گفت:

ما می‌خواهیم که سریال، خودش صحبت کند. ما به قدرت فصل هفتم و صداپیشگان جدیدمان اعتقاد داریم و می‌خواهیم تجربه تماشا را برای طرفداران حفظ کنیم.

داستان فصل 7 سریال Rick and Morty

تریلر فصل 7 Rick and Morty ، برخی از ماجراجویی‌های گسترده‌ای را که این زوج در طول فصل 10 قسمتی خواهند داشت، را به نمایش می‌گذارد. اتفاقاتی مانند تبدیل شدن ریک و مورتی به قهرمانان اکشن، و تلاش ناامیدانه برای یافتن یک فرد هوشیار، در این فصل رخ می‌دهد.

تاریخ انتشار ریک و مورتی

تریلر رسمی فصل هفتم Rick and Morty

فصل هفتم سریال ریک و مورتی، در تاریخ 15 اکتبر سال 2023 (23 مهر 1402) پخش می‌شود. این فصل به صورت هفتگی، از شبکه ادولت سوئیم به انتشار می‌رسد. تعداد قسمت‌های این فصل، 10 قسمت است.

تریلر جدید از فصل 7 انیمیشن ریک و مورتی

این فصل، اولین فصل بدون جاستین رویلند، خالق این سریال است. او وظیفه صداپیشگی هر دو شخصیت اصلی را برعهده داشت. رویلند به دلیل اتهام شدن به جرم خشونت خانگی از شبکه و تمامی پروژه‌هایی که داشت، اخراج شد.

کلام آخر

تریلر رسمی فصل هفتم Rick and Morty

در مارچ 2023، اتهامات جنایی علیه رویلند، به دلیل ناکافی بودن شواهد لغو شد؛ اما تصمیم برای جدایی از سازنده بدون تغییر باقی ماند. در 13 سپتامبر 2023، NBC News اتهامات جدیدی علیه رویلند گزارش کرد که این بار شامل تجاوز جنسی و ارتباط صریح آنلاین با دختران زیر سن قانونی بود. برخی از این اتهامات به سال 2013 باز می‌گردد. وکیل رویلند در پاسخ به این اتهامات، آنها را “کاذب و افتراآمیز” خواند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فصل هفتم Rick and Morty چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *