پارتنر امره بی در سریال ترکی قیام عثمان کیست؟

پارتنر امره بی در سریال ترکی قیام عثمان چه کسی است؟ فصل پنجم سریال ترکی تاریخی قیام عثمان به زودی از کانال atv پخش خواهد شد.

کاراکتر اورهان در سریال قیام عثمان یکی از کاراکترهای جدید فصل پنجم است. در این سریال امره بی در نقش اورهان بی ایفای نقش می‌کند و آنطور که خبرها حاکی است، جامیلا دوآرته چاکیر (Camila Duarte Çakır) در نفش مقابل امره بی ایفای نقش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آفیش بازیگران جدید در فصل 5 سریال ترکی قیام عثمان

پارتنر امره بی در سریال ترکی قیام عثمان

در فصل پنجم یک پرش زمانی خواهد بود و جامیلا چاکیر، نقش شریک زندگی کاراکتر اورهان، Holofira (هولوفیرا؛ همسر اورهان غازی، دومین فرمانروای امپراتوری عثمانی و مادر مراد اول) را ایفا خواهد کرد.

بیوگرافی امره بی (Emre Bey)

امره بی متولد ۹ می ۱۹۹۷ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۶)، بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه است. او در رشته بازیگری تحصیل کرده و از هجده سالگی وارد این حرفه شده است. عمده شهرت بی به سریال “اسمش افسانه است” باز می‌گردد.

سال ۲۰۱۵ در ۱۸ سالگی با بازی در سریال «زمان عشق» در نقش کن، اولین بار در قاب تلویزیون حاضر شد. در سال ۲۰۱۶ نیز نقشی را از سریال «فرشتگان شهر» ایفا نمود.

بیوگرافی جامیلا دوآرته چاکیر (Camila Duarte Çakır)

بیوگرافی جامیلا دوآرته چاکیر
بیوگرافی جامیلا دوآرته چاکیر

Camila Duarte Çakır متولد 1996، بازیگر و نوازنده است. چاکیر در کوبا متولد شده است و در تئاتر و فیلم‌های بسیار هنرنمایی کرده است. جامیلا تحصیلات بازیگری خود را در کنسرواتوار هنرهای دراماتیک نیویورک به سرانجام رساند. Camila Duarte Çakır که تجربیات بازیگری خود را روی صحنه‌های تئاتر توسعه داد، در سال 2015 با تئاتر سالومه وارد بازیگری شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *