ساخت فیلم مورتال کامبت 2 منتفی شد!

خبر ساخت فیلم مورتال کامبت 2 که توسط برخی از خبرگزاری‌های آمریکایی به صورت رسمی تأیید شده بود، حالا منتفی شده است. این خبر واکنش منفی هواداران را به همراه داشت.

خبرهای جدیدی که توسط برخی از رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شد، نشان می‌دهد که دیگر خبری از ساخت دنباله فیلم مورتال کمبت نیست. فیلمبرداری این فیلم قرار بود در استرالیا آغاز شود؛ اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران در سرتاسر جهان باعث توقف تولید فیلم شد و حالا کمپانی سازنده، خبر توقف فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2 را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین شخصیت های بازی Mortal Kombat

ساخت فیلم مورتال کامبت 2 منتفی شد!

بازیگران به اعتصاب نویسندگان پیوسته‌اند و این وضعیت باعث ایجاد بحران در صنعت سینما شده است. فیلم «Mortal Kombat 2»، قرار بود با کارگردانی سایمون مک‌کوئید، کارگردان فیلم اول، در دست توسعه قرار بگیرد. فیلمنامه این اثر توسط جرمی اسلیتر، خالق سریال «Moon Knight»، نوشته شده بود و اگر این اعتصابات صورت نمی‌گرفت، این فیلم تاکنون فیلمبرداری خود را آغاز می‌کرد. انتظار می‌رود تولید دوباره این فیلم، از سال 2024 ادامه یابد.

ساخت فیلم مورتال کامبت 2

کلیر پالین، یکی از نمایندگان انجمن نویسندگان استرالیا، درباره این موضوع گفت:

پیوستن بازیگران به اعتصاب نویسندگان، وضعیت صنعت سینما را به شدت آشفته کرده بود؛ اما واقعیت این است که این وضعیت به طور کامل قابل پیش‌بینی بود. تمامی اعتصابات نشان می‌دهند که رفتار تهیه‌کنندگان با عوامل در یک اثر سینمایی، به هیچ عنوان قابل قبول نیست. در حال حاضر، آن‌ها به دلیل اعتصابات مربوط به درخواست افزایش دستمزد، ضررهای مالی بیشتری را تحمل می‌کنند. الان زمان مناسبی است تا به خلاقیت ارزش داده شود. با قبول شرایط کاری عادلانه، همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *