ویدیو کلیپ عاشقانه از کاراکترهای سوسن و عمر در سریال خواهران و برادران

میکس عاشقانه از سوسن و عمر در سریال خواهران و برادران را ببینید و از بیوگرافی بازیگران این کاراکترها و زمان پخش این سریال ترکی مطلع شوید.

سریال خواهران و برادران از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی از آرشیو سریال های شبکه جم تی وی است. نقد و بررسی سریال ترکی خواهر و برادرانم را در فیگار بخوانید و نظر خود را مطرح کنید. زمان پخش فصل 4 سریال خواهران و برادران از atv در فیگار مشخص شده است.

میکس عاشقانه از سوسن و عمر در سریال خواهران و برادران


عمر در سریال خواهران و برادران

بلال ییعیت کوچاک (Bilal Yiğit Koçak) بازیگر جوان سریال خواهر و برادرانم در 12 اکتبر 1995 (به شمسی : 20 مهر 1374) در شهر سامسون ترکیه متولد شده است. بلال ایگیت از نام هنری Yigit Kocak برای خود استفاده کرده است.

عمر در سریال خواهران و برادران
عمر در سریال خواهران و برادران

این بازیگر جوان تحصیلات دوره متوسطه خود را در دبیرستان آناتولی سامسون به اتمام رسانده و در ادامه در رشته اقتصاد و دارایی از دانشگاه باهچه شهیر ترکیه فارغ التحصیل شده است.بلال ایگیت یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در تمام مصاحبه های خود علاقه زیادش به خانواده مخصوصا پدر و مادر خود را ابراز کرده است.

بلال ایگیت کوچاک به دلیل علاقه و عشقی که به بازیگر داشته وارد این عرصه شده است.این بازیگر جوان علاقه زیادی به حیوانات خانگی دارد و یک گربه هم دارد. از سرگرمی‌های بلال ایگیت کوچاک می توان به بازی بسکتبال و طبل زدن در یک گروه راک اشاره کرد.

سوسن در سریال خواهران و برادران

سوسن در سریال خواهران و برادران
سوسن در سریال خواهران و برادران

لیزگه جومرت کاراکتر سوسن در سریال خواهران و برادران را ایفا می‌کند. جومرت بازیگر اهل ترکیه و متولد 4 اکتبر 2001 است. او با بازی در سریال «Kardeslerim» در سال 2021 شناخته شده است. این بازیگر زن ترکیه ای یک خواهر دارد که شش سال از او کوچکتر است.

خواهر لیزگه در دبیرستان مشغول به تحصیل در رشته زبان فرانسوی می باشد. لیزگه در دوران کودکی یک بچه بسیار بازیگوش و شیطون بود. او از خانواده ش بسیار راضی است چرا که او را در مسیرهای زیندگی یاری کرده اند. در دوران کودکی لیزگه توانست نواختن پیانو را یاد بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از ویدیوی عاشقانه سوسن و عمر در سریال خواهران و برادران خوشتان آمد؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *