معرفی بازیگران جدید سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

بازیگران جدید سریال چشم چران عمارت که در قسمت‌های پیش رو به سریال اضافه خواهند شد، چه کسانی هستند و کدام کاراکترها را ایفا خواهند کرد؟

در قسمت جدید سریال “چشم چران عمارت”، کاراکتر شهموز دایی پلین به همراه همسرانش “آیسل” و “سینم” به داستان سریال اضافه می‌شوند. “سوجان یاشار” (Sevcan Yaşar) نقش یکی از همسران را بازی می‌کند. همچنین تایلان روزنامه نگاری که فصل گذشته در سریال بود، دوباره در فصل جدید بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی چشم چران عمارت

زمان پخش سریال ترکی فرید با دوبله فارسی از mbc

بازیگران جدید سریال چشم چران عمارت

چشم چران عمارت برگرفته از یک داستان واقعی است. هر شخصیت غم و دردسر متفاوتی دارد. افرا ساراچ اوغلو بازیگر زیبا و معروف ترکیه، ایفای نقش سیران را برعهده دارد. ایفای نقش پارتنر او، فرید نیز برعهده مرت رمضان دمیر بازیگر آتیه دار ترک است.

سریال ترکی Yalı Çapkını درباره خانواده ثروتمند کورهان است. نوه این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.

شهموز در سریال چشم چران عمارت

شهموز در سریال چشم چران عمارت

“Şehmus” کاراکتر دایی پلین است. این کاراکتر را “Turgut Tunçalp” تورگوت تونچ‌آلپ ایفا می‌کند. این بازیگر به خاطر بازی در نقش پدری الکلی و پول‌خوار به نام مسکوف رجب در سریال تلویزیونی “مرحمت” که بین سال‌های 2013 تا 2014 از کانال دی پخش شد، شناخته می‌شود.

او در سریال Diriliş Ertuğrul که بین سال‌های 2014 تا 2019 از شبکه TRT 1 پخش می‌شد، نقش «افشین بیگ» از فرماندهان سلجوقی را بازی کرد. در سال ۲۰۱۷ در سریال Çukur (گودال) نقش شخصیت “قاسم حلواجی” (Kasım Helvacı) را بازی کرد. بین سال‌های 2019 تا 2021 در سریال راهزنان (Eşkıya Dünyaya Akşamdar Olmaz) نقش شخصیت “حشمت” (Haşmet Façalı) را بازی کرد. در نهایت در سریال Teşkilat که از شبکه TRT 1 پخش می‌شد نقش Halit Gür (رئیس جمهور هالیت) را بازی کرد.

بازیگران جدید سریال چشم چران عمارت
سوجان یاشار از بازیگران جدید سریال چشم چران عمارت

“Sevcan Yaşar” (سوجان یاشار) بازیگر ترکیه‌ای، متولد ۸ فوریه ۱۹۹۰، نقش یکی از همسران شهموز را ایفا خواهد کرد. او از ۲۲ سالگی بازیگری را آغاز کرده و با بازی در سریال «عطر عشق» با نام اصلی “پرنده سحرخیز” به اوج شهرت رسید.

بازگشت تایلان به چشم چران عمارت

کاراکتر خبرنگار تایلان که در فصل گذشته در سریال بود و با فرید درگیری داشت، به سریال باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *