ویدیوی لو رفته از مرت رمضان دمیر بازیگر چشم چران عمارت در یک کلوپ شبانه!

به تازگی ویدیویی از بازیگر کاراکتر فرید سریال چشم چران عمارت، مرت رمضان دمیر در یک کلوپ شبانه درحال رقص و شادی منتشر شده است.

مدتی شایعه شده بود که مرت رمضان دمیر بازیگر چشم چران عمارت با بازیگر نقش سیران، افرا ساراچ اوغلو رابطه دارد. این دو بازیگر در ابتدا سعی داشتند که رابطه خود را مخفی نگه دارند. بعد از اینکه تصاویری از این زوج در تعطیلات تابستانی منتشر شد، دیگر نتوانستند مخفی کنند! اما خب در رابطه با این مسئله مصاحبه‌ای انجام نمی‌دادند.

پیشتر ادعا شده بود که به خاطر رابطه مرت رمضان دمیر با افرا، مرت یازیجی‌اوغلو، دوست پسر سابق افرا، رابطه چند ساله خود را با او تمام کرده است. یازیجی‌اوغلو درباره این ادعا مصاحبه‌ای نکرد، اما بعدها به طور نامحسوس این قضیه را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال ترکی چشم چران عمارت

زمان پخش سریال ترکی فرید با دوبله فارسی از mbc

مرت رمضان دمیر در یک کلوپ شبانه

مدتی پیش شایعه جدیدی منتشر شد درباره اینکه رمضان دمیر با فردی دیگر رابطه دارد. اما مرت در مصاحبه‌اش می‌گوید:

دوستان مزخرف نبافید! چنین چیزی نیست!

خبرنگاران که دست از سر بازیگران برنمی‌دارند،‌ اینبار ویدیویی از بازیگر جوان و جذاب سریال چشم چران عمارت، در حال رقص و شادی در یک کلوپ شبانه منتشر کرده‌اند. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

ویدیوی لو رفته از مرت رمضان دمیر در کلوپ شبانه


مرت رمضان دمیر «Mert Ramazan Demir» بازیگر اهل ترکیه و متولد سال 1998 است. او از سال 2020 حرفه‌ی بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد. او در سریال “معلم” که سال گذشته از شبکه FOX به نمایش درآمد به شهرت رسید.

از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها حضور دارد می‌توان به “زمان مرگ”و “بشقاب پرنده” اشاره کرد. مرت با بازی در سریال‌های «Çiplak» در سال 2020، معلم (The Teacher) در سال 2020 و زمان مرگ (Olum Zamani) در سال 2021 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *